laptop kopen: waar moet ik op letten?

Tjeerd.W

gaat ie hard he?
hey,

ik ben van plan om een een laptop te gaan kopen maar ja ik heb neit echt veel verstand van die dingen. waar moet ik op letten als ik een laptop ga kopen? en welk merk raden jullie mij aan?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Even een tip.

Een laptop kopen om een beetje de patserboi uit te hangen heeft dus echt geen zin. :)

Zoiezo is het lastig om een laptop uit te zoeken als je geen idee hebt wat je ermee moet. Koop dan ergens een tweedehands 486 ofzo als je wilt internetten en msn-en. (Maar das natuurlijk niet stoer :p)
 
Originally posted by Gijs
Je moet er op letten dat je geen compaq koopt...
stupid.gif
 
je kan beter gewoon een vaste pc nemen

is vaak even duur maar beter

onderdelen zij er meer , makkelijker te krijgen en goedkoper

je kan er meer mee hogere prestaties
je kan meer makkelijk veranderen videokaart ed.

meer geheugen

betere muis
toetsenbord


en zo kan ik nog ff door gaan

enige voordeel bij laptop is dat hij draagbaar is


en koop nooit een dell of compaq
 
Originally posted by DNA-Driver
waar moet ik op letten als ik een laptop ga kopen? en welk merk raden jullie mij aan?
Koop er eentje met Centrino. Die heeft standaard WiFi aan boord, maar als grootste voordeel dat de accu veel langer mee kan met een Centrino dan met een normale P4.
Verder hoor ik zo om mij heen veel positieve ervaringen met Dell.
 
ik vind lap top zelf gewoon veel handiger. je hebt gewoon overal een computer bij de hand. spellentjes zou ik er toch niet op gaan spelen ofzo dat intereseerd me niet zo.
 
ALs spelletjes je dus niet intresseren neem dan 1 met pentium processor.

Acer is prijs-kwalitiet en zeer goed merk. Wij hebben in onze klas allemaal een laptop nodig en de meesten hebben een acer en zijn er zeer tevreden van.

Gewicht is ook een belangrijke factor zeker als je hem veel mee ergens naartoe moet nemen want een geval van 5kilo op je rus is ook niet alles.
 
ik wilde ook altijd een laptop toen heb ik er een zooi gehad en ik ben nu helemaal genezen.
wat een k*t dingen, als je veel reist (Y) maar voor wat ik ermee doe heb ik zat aan mijn pctje.
daarnaast is een desktop veel goedkoper dan een laptop.
 
Koop een met een echte Pentium mobile processor. Laat je niet foppen door goedkoop lijkende notebooks die 5min met een accu doen en voortdurend 100-graden lucht tegen je been blazen. Goedkoop is duurkoop!
 
Back
Top