Lange afstand rijden op Gilera Runner 70cc

RS3V2

New Member
Ik heb een Runner 70cc gekocht, maar ik moet daarmee wel ongeveer 180km mee rijden terug naar huis. Is dit een goed idee?
 
Advertisement - register to remove this

Wanneer de scooter in orde is (kenteken/verzekering) kan je er met een geldig rijbewijs gewoon op rijden.
180 KM is wel een stukkie, maar toch geen wereldreis ?
Wat is het probleem ?
 
Wanneer de scooter in orde is (kenteken/verzekering) kan je er met een geldig rijbewijs toch gewoon op rijden ?
180 KM is wel een stukkie, maar toch geen wereldreis ?
Wat is het probleem ?
Ja alles is in orde, maar aangezien het een 70cc is weet ik niet zeker of t een goed idee is om zo'n end te rijden. (slijtage, oververhitting etc)
 
Ja alles is in orde, maar aangezien het een 70cc is weet ik niet zeker of t een goed idee is om zo'n end te rijden. (slijtage, oververhitting etc)
Niet om het een of ander.
Als je je nu al druk maakt of de scooter 180 KM gaat overleven, dan is het misschien verstandig om deze meteen van de hand te doen en een betrouwbaar exemplaar te kopen...
Als je deze wilt behouden, dan kan je beter een trailer of busje regelen voor het vervoer.
 
Als een scooter al na 200 km slijtage vertoont of oververhit raakt is hij toch niet zo in orde als je dacht, denk ik zo, tenzij je van plan bent deze scooter ongewoon flink aan z'n jas te gaan dan kan er wel eens iets mis gaan.

Als je heel zeker bent dat deze scooter 100% in orde is maakt het toch niet uit hoeveel km je achterelkaar ermee rijdt.

Maar ik snap het wel, je wilt deze Runner perse hebben en je weet eigenlijk niet zeker of deze 100% in orde is.

Maak vooral een heel goede testrit voor je, je geld afgeeft aan de verkoper en de terugreis hervat.

Maak de verkoper op voorhand wel duidelijk dat als de scooter warm is wanneer je er arriveert dat de koop sowieso niet door gaat.
Zo kun je de scooter testen in koude en warme toestand.
 
Back
Top