Lang en scooter..

Snorretje

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben al sinds een tijdje opzoek naar een degelijke scooter en dan het liefst zo goedkoop mogelijk. Echter zit ik met een probleem: ik ben namelijk 1.82/1.83 lang.. Nu had ik mijn oog op een kymco agility 25 en een Sym orbit 2. Heeft iemand ervaring met deze scooter ivm de lengte? Ik heb geen geld om een duurdere scooter te kopen omdat deze beter voor mijn lengte zou zijn. Iemand tips? En als ik op een scooter ga zitten bij de dealer, waar moet ik dan op letten ivm de ruimte? Alvast bedankt.

Snorretje
 
Advertisement - register to remove this

heb grotere mensen gekend die goed overweg konden met bv een oude piaggio zip of een peugeot vclic.
de grote van een scooter maakt niks uit.. als je een gewone lengte hebt.
 
Ah snor slaat op het type scooter :p ga gewoon test zitten in de winkel en een rondje rijden. Als je je benen goed kwijt kan is het goed. Verwacht weinig problemen.
 
Jullie weten dat ik een vrouw ben, langer dan haar vader is en lange benen heeft ... :)?

Maakt dat uit dan?
Ben zelf iets langer en geen problemen op kleinere scooters...
Moet lukken dacht ik zo!
Vraag anders ff of je een stukje mag rijden, kom je er snel genoeg achter
 
Ben zelf ook 1,82 mtr, heb op de nodige scooters gereden en geen problemen ondervonden met mn lengte, die is gewoon gemiddeld.
rapido,kymco,mío,jog,rox,bws,zip, gaat allemaal.
De keus zou niet zo moeilijk moeten zijn.
 
Ik ben zelf ook groot. En ik kan ook prima zitten op bijv. een sp 2000.

Maar als je er echt last van hebt kijk dan eens naar een aprilia area of een runner.
 
Back
Top