Landelijke Bromfiets Controle

RogerP said:
hier zijn er dips.. ééne avond wel,, dan niks te zien.. echt NIKS!!!

mrrr,, we zien wel.. lekker deze maand setup eronder beunen en niet de straat op.. (s'avonds af & toe)

Daar heb je jammergenoeg gelijk in . Wist al dat ze bezig waren heb alleen geen melding gehad zelfs nie na een paar dagen. Denk ga maar rijden hoppa ingesloten door 3 juute. Dus mij krijge ze niet meer in deze maand controle. :D
 
lol als ik was gepakt hele scooter in beslag genomen... niet kwa snelheid maar aan andere dingen... Gewoon netjes gereden en dan doen ze ook niets.
 
En toch heb ik zo'n vermoeden,, dat ze over een aantal weken nog af&toe van die controle's gaan houden.
Gewoon om ons te pesten, want ik was laatst aangehouden moest ook mee het busje in. (MAAR GEEN PLEK MEER:+) maar wel gegevens gekopieerd etc. Dus ik de volgende dag aan het beunen in de schuur, ik even wat drinken pakken, kwam buiten stond achter bij me op de straat mr. agent te kijken, toen ik kwam ging die weg. En ik was ook nog gebelt om de gegevens te checken :S

ze hebben gewoon de pik hier in s'hoven en bab op ons..
 
Ja in deze topic zij zo'n jongen dat het een maand bezig zou zijn. Alleen net rijden heb geen zin bij ons kwamen ze zelfs aan met oude mannen en vrouwen van soms rond de 60 dus net rijden heb geen zin.
 
neej heb ook wel een zeeeeer groot risico genomen. Als ik was gepakt kon ik me net een beetje op lopende scooter carriere gedag zeggen. Maar wou gewoon ff 1 x naar school toe rijden. Maar dat doe ik niet nog een x want nu gaat ie uit elkaar en ga pas er weer op als ik 16 ben en men certificaat heb en een verzekering. Maar jah was toch voor een keer grappig. Zo streng controleren ze hier niet, niet echt een stad hiero he.
 
Hier veel controles, binnen 4 weken is de politie al 205 euro rijker aan me.

20 september 30 euro op de rollenbank en 50 euro voor de remmen.
vandaag 125 euro enkel rollenbank, en ik dacht dat ik braaf mijn scooter had laten maken, niet had laten opvoeren!

Ik krijg veel berichten binnen over rollenbanken, normaal was het eens per zoveel maanden nu is het 6 keer per week ofzow.

En die 40 rijden heeft dan echt geen zin, want ik reed vanochtend netjes 40, ik kan notabene niet veel harder aangezien scoot opnieuw ingereden moet worden wegens een nieuwe standaard cylinder (althans het zou standaard moeten zijn maar twijfel hard sinds vanochtend).

Ben er nu wel achter dat ze bij de eerste 2 bonnen mijn naam verkeerd hebben genoteerd.

Ik heb overigens geen agent beledigd maar ben 20 september wel finaal uit mijn dak gegaan, mijn fout.
Ohwja kreeg te horen dat verkeerspolitie iets anders is dan regio politie, dus die hebben niet met echte criminelen te maken (ik werd aangehouden op een plek waar ik ooit lichamelijk geweld ben toegebracht en die daders hebben ze nooit gepakt, notabene seriedaders, nou toen barstte bij mij de bom).

De meneer de motoragent begin ik steeds onsympatieker te vinden; hij weet dat ik 4 weken geleden niet zo snel ging als vandaag, en weet mijn reactie van toen, maakt ie vandaag nog ff een snuggere opmerking dat ik zeker 400 euro er tegen aan heb gegooid voor een 70cc, nee meneer ik wil dat ding langzamer laten rijden, niet sneller!
 
Aan dat soort dingen moet je nooit toegeven ze proberen altijd wat als je dan gaat mompelen krijg je een boete als je er fel tegen ingaat meestal niet. (niet te fel) Dat proberen ze ook vaak met stoplichten dat je door rood rijdt terwijl die dan net op oranje springt als je erdoor gaat.
 
Back
Top