Lampen werken niet

Johannes121

New Member
Ik heb een hyosung rush challenger en de toeter werk elektrische start ook alleen niks kwa lampen werkt niet geen remlicht of knipperlicht toen ik hem net aan de praat kreeg werkte de voorlamp een beetje daarna ging die weer uit en nu werkt niks meer kan het zijn dat alle pitten stuk zijn of dat zekering stuk is heb de zekering van accu al vervongen en dat werkt
 
Advertisement - register to remove this

Zou eerst de lampen eens doormeten , en voordat je er nieuwe indoet even de spanning op de fitting meten .
Na de zekering vervangen werken de knipperlichten , en remlicht wel , bedoel je ?
Meestal werkt ook de elektrische start niet als het remlicht niet werkt .
 
Zou eerst de lampen eens doormeten , en voordat je er nieuwe indoet even de spanning op de fitting meten .
Na de zekering vervangen werken de knipperlichten , en remlicht wel , bedoel je ?
Meestal werkt ook de elektrische start niet als het remlicht niet werkt .
Nee ik heb die vervangen toen werkte de elektrische start weer alleen lampen niet
 
Heb je de spanning , op het voorlicht al gemeten .
Als hij wel elektrisch start bij het inknijpen van de rem , en het remlicht brand niet , is de lamp dan niet stuk , maakt deze goed massa ?
En voor de knipperlichten , zou je moeten meten of je spanning hebt op je relais / schakelaar , en als je de schakelaar bedient , hij de spanning door geeft aan de betreffende draden .
 
Back
Top