Lampen schakelaar past niet met snelgas

geriescoot21

New Member
Hallo, ik heb recent snelgas gekocht, nu wil ik deze installeren alleen dan is de knop voor e-start en lampen uit/laag/hoog geen plek meer voor, nu was mijn vraag: hoe los ik dit op. Aangezien een andere schakelaar er niet op past en hij 4 draden naar de lichtschakelaar heeft. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen en alvast bedankt.

Advertisement - register to remove this

Wat bedoel je met normaal want de hele setup is aangepast en snelgas maakt het allemaal net even af.
Naja, er is helemaal niks af want door je scooter zogenaamd af te maken heb je er een boeltje van gemaakt of eigenlijk heb je hem "afgemaakt" in de letterlijke zin!

Als er geen plaats meer is en je wilt die snelgas er toch persee op hebben, kun je twee dingen doen.

1. je koopt andere schakelaars voor de e-start en de verlichting, verknipt de hele kabelboom en plaatst die schakelaars ergens op de binnenkappen. (ook wel fijn dat je even vermeldt om welke scooter het gaat !) :rolleyes:
  2. Je laat de functies/schakelaars grootlicht en E-start vervallen, verbind op de kabelboomconnector de draden door van de verlichting zodat je scooter alleen maar dimlicht heeft en je trapt je iedere morgen mottig en vervangt de kickstart ronsel minstens elk half jaar .

Back