Lagers laten vervangen

J-Donkers

//Peugeot Driver\\
Ik heb een probleem met me speedfight2. Ik had een blok waarvan de uitlaat ophanging was afgebroken dus kocht een nieuw blok. Maar naar paar weken kreeg die keuren en starte niet meer. Dat laten maken dat die starten en was goed voor 20km. Toen scheet die ermee uit en kon niet meer kicken zat muuuuuur vast dus dacht aan een vastloper. Ik net weggebracht belden ze me net al op dat het de lagers waren die versleten zijn en dus me hele blok gesplitst moet worden. Alleen ze konden niet een prijs zeggen. Weet iemand hoeveel dat gaat kosten om dat te laten doen en keringen etc. opnieuw te laten persen ?

m.v.g. Joey
 
Advertisement - register to remove this

Voor een sito+ eronder te leggen rekenen ze hier al 2,5 uur werkkosten en een prijs van 255 euro totaal. Uitlaat kosten 90 euro zelf. Dus ze rekenen hier veel uren geld.

Ik gok zelf dat ik dan kleine 300 euro kwijt zal zijn maar ik heb dus al problemen met dit blok gehad en ben bang dat ik nog andere problemen zal krijgen. En zag op marktplaats een complete gereviseerd blok staan voor 250 en blok opnieuw gestraald nieuwe cilinder alles nieuw heeft 0km gereden en moet dus nog ingereden worden. Dus ik zit even met een klein probleem om te kijken welke optie ik dan het besten kan kiezen.
 
Voor een sito+ eronder te leggen rekenen ze hier al 2,5 uur werkkosten en een prijs van 255 euro totaal. Uitlaat kosten 90 euro zelf. Dus ze rekenen hier veel uren geld.

Ik gok zelf dat ik dan kleine 300 euro kwijt zal zijn maar ik heb dus al problemen met dit blok gehad en ben bang dat ik nog andere problemen zal krijgen. En zag op marktplaats een complete gereviseerd blok staan voor 250 en blok opnieuw gestraald nieuwe cilinder alles nieuw heeft 0km gereden en moet dus nog ingereden worden. Dus ik zit even met een klein probleem om te kijken welke optie ik dan het besten kan kiezen.


beter zoek je iemand die weet wat ie doet en het wil doen voor een leuk prijsje , maar dan wel iemand die echt weet wat ie doet , en niet een beunhaas met alleen een schroevendraaier en hamer..

225 euro voor een uitlaatje eronder zetten is namelijk wel genoeg :X

dat verhaal met die zogenaamde gereviseerde blokken is 9 van de 10 keer BS , dus of er zitten niet eens nieuwe lagers in of ze hebben er wel nieuwe lagers in gezet maar dat is dan ook alles..

en waarom zou je een goed blok eerst reviseren en dan weer verkopen ? ;)

je koopt vaak andermans ellende , dan ben je nog veel meer kwijt..

mischien dat iemand van het forum het wel voor je kan doen eventueel , er zijn zat mensen hier die het kunnen en ook wel willen denk ik...
 
Nou, het zou kunnen maar dit blok is alles nieuw ook de krukas/lagers/keringen/pakkingen en cilinder alles is nieuw heeft alleen stationair gelopen. En blok is compleet opnieuw gestraald.
 
Back
Top