This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Lagers en krukas zip 2t

ZiP2kracht

New Member
Hallo iedereen, k ben bezig met een zip 2t blok met polini lagerset en een stage 6 streetrace krukas. Nu heb k de lagers gemonteerd en heb nu de krukas erin liggen, maar het krukas beweegt niet vrij en vind de lagers ook beetje raar staan als k door de carter kijk (zie foto). Ook heb ik al een kras op de krukas zitten(denk zelf dat dit met monteren is gebeurd, want heb dit zonder trekker gedaan). Kan iemand voor mij bevestigen of het goed zit en ik gewoon moet blijven centreren of is het niet goed en kan ik het beter opnieuw proberen?
 
Heb je een trekker? Dan kun je hem een beetje naar rechts verplaatsen. Opnieuw beginnen is dan niet aan de orde.
 
Lijkt op de foto , dat de krukas niet in het midden zit , teveel naar links , op de eerste foto . Heb je al geprobeerd met te centreren ?
Ja dit heb ik al gedaan ondertussen. Als ik de boutjes een beetje los draai, draait het krukas zo goed als vrij, maar zodra ik hem hand vast draai loopt het krukas aan.
Post automatically merged:

Heb je een trekker? Dan kun je hem een beetje naar rechts verplaatsen. Opnieuw beginnen is dan niet aan de orde.
Nee die heb ik niet. Hoe zou ik hem een beetje naar rechts kunnen verplaatsen zonder trekker?