lagers c4 met standaard cil?

just

Well-Known Member
AAngezien ik nog een evo pen 10 krukas in mijn scoot heb zitten, maar mijn 70 e.d. heb verkocht omdat ik gepakt was, vroeg ik me af of dit wel goed is.
Ik rijd dus nu met standaard cilinder een een spl en dat is het en ben ook niet meer van plan om een snelle 70 (evo o.i.d.) aan te schaffen.
Mijn vraag is dus of die lagers niet overmatig gaan slijten omdat ze nooit de toeren draaien waar ze eigenlijk voor gemaakt zijn. Ik voel er namelijk niet zoveel voor om mijn blok weer uit elkaar te halen ( er zitten nu dus c4 lagers in), maar mijn scoot moet wel betrouwbaar zijn en blijven!
 
Advertisement - register to remove this

Hoe bevalt de SPL ?? Ik zou wel de lagers vervangen denk ik omdat de C4 lagers inderdaad niet warm genoeg worden denk ik met deze setup.. maar goe dik weet niet zeker of dit zo is ... de standaard cilinder wordt namelijk ook warm en draaien ook toeren, likt mij dat aan de andere kant de lagers wel voldoende uitzetting hebben ...

Maar ach wie ben ik?
 
Uhm, ik heb navraag gedaan bij de officiele SKF lager boer en het blijkt (na navraag @ importeur) dat een nrg extreme standaard al C4 lagers heeft... Als dit echt kwaad kan zouden deze niet std. gemonteerd worden denk ik...
 
Originally posted by Enrico@nrg
Uhm, ik heb navraag gedaan bij de officiele SKF lager boer en het blijkt (na navraag @ importeur) dat een nrg extreme standaard al C4 lagers heeft... Als dit echt kwaad kan zouden deze niet std. gemonteerd worden denk ik...

Relaxed ik dacht dat een standaard NRG extreme C2 lagers had/
 
He Rudi, die spl doet het goed hoor! Maakt alleen beetje veel herrie, maar daar verzin ik nog wel wat op (wel mooie herrie trouwens!) en ik haal 80 digi platliggend dus das ook niet verkeerd.
Ik dacht al dat het niet veel kwaad zou kunnen, maar wou het toch eens vragen!
MvG Just
 
Back
Top