Lagermaat.

dragsterlover

TTE Mooierd #221
Joh dushi`s

Weten jullie de lager maat van de appie 5 spaaks voorvelg SD. Het gaat om 2 stuks (dichte lagers).
Het staat er namelijk niet op(Slijtage)en zou ook niet weten hoe ik een lager moet meten :).

greets servi

Advertisement - register to remove this

de maten kloppen denk ik ook niet wat je zegt , 13mm is ie namelijk niet , hij is iig 12mm binnenmaat , maar die bestaat alleen in 12-30-8 , en dat zit er zeer zeker niet in , wat wel kan is 12-32-10 , dat geloof ik eerder , dus 6201 , maar omdat er ook stofringen in zitten heet ie 6201 RS2 (wat staat voor RingSeal , en de 2 voor 2 kanten dicht) en de RS2 is rubberafdichting , je hebt ook 2Z en dat is met Stalen stofring maar persoonlijk zou ik een rubber afdichting nemen...

het beste meet je de maat van een lager met een schuifmaat btw..

de maten kloppen denk ik ook niet wat je zegt , 13mm is ie namelijk niet , hij is iig 12mm binnenmaat , maar die bestaat alleen in 12-30-8 , en dat zit er zeer zeker niet in , wat wel kan is 12-32-10 , dat geloof ik eerder , dus 6201 , maar omdat er ook stofringen in zitten heet ie 6201 RS2 (wat staat voor RingSeal , en de 2 voor 2 kanten dicht) en de RS2 is rubberafdichting , je hebt ook 2Z en dat is met Stalen stofring maar persoonlijk zou ik een rubber afdichting nemen...

het beste meet je de maat van een lager met een schuifmaat btw..

hiihihih, geen schuifmaat aanwezig in me beunhokkie :P.
Thnx voor de info 12-32-10 dat kan hem idd wel eens zijn.En de lager is idd aan bijde kant dicht.zelf smeerende lager. 6201 rs2 ga ik dus maar bestellen. :).
Thnx voor de info melf.

schaf morgen direct een schuifmaat aan. :)

greets servi

ze zijn er zelfs nog wel goedkoper , en je koopt m 1 keer en als het goed is heb je er jaren plezier van :)

sommige uitgaven moet je zien als uitgaven waar je langer wat aan hebt , beter voor 25 euro een schuifmaat kopen waar je nog vaker wat aan hebt dan voor 50 euro (anders word je ook net dronken) een kater zuipen en er later niks aan hebben :*