lager achter tussentandwiel minarelli horizontaal

Huzz

020
Ik vroeg me af wat voor lagers er gebruikt wordt voor de tussentandwiel van de startmotor die zit in de minarelli horizontaal blok?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dat tussen tandwiel zit niet op een lager, maar op een metalen stangetje volgens mij.. En dan gaat er zodat zwart metalen plaatje erop.

Je kan ook gewoon je carter kap even open en die 2 inbusjes los draaien.. Zie je meteen hoe dat precies zit.

Wel de vario laten zitten, anders valt de startkoppeling uit elkaar en ben je die metalen balletjes en veertjes kwijt.


Nummer 5 is dat.
 
Dat tussen tandwiel zit niet op een lager, maar op een metalen stangetje volgens mij.. En dan gaat er zodat zwart metalen plaatje erop.

Je kan ook gewoon je carter kap even open en die 2 inbusjes los draaien.. Zie je meteen hoe dat precies zit.

Wel de vario laten zitten, anders valt de startkoppeling uit elkaar en ben je die metalen balletjes en veertjes kwijt.
ik bedoel de tussentandwiel die hierzo altijd zit
 

Attachments

  • lager tussentandwiel.PNG
    lager tussentandwiel.PNG
    1.2 MB · Views: 8
Kijk is naar die link die ik gegeven hebt, is precies het zelfde.

Klik er eens op en kijk die exploded view eens zeer goed.. Dan heb je het antwoord al.


Waarschijnlijk is dat kleine tandwiel aan diggelen als ik zo je foto bekijk. Want het hart van het ding zie ik nog op dat stangetje zitten..

Die eraf halen.. En dan volgens tekening opbouwen.
Post automatically merged:

Of je de tekening van aprilia, benelli, italjet, malaguti, yamaha gebruikt maakt opzicht niet veel uit. Onderdelen zijn het zelfde.
 
Back
Top