Lage snelheid voor setup aerox...

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Hey mensen ,

Ik heb een aerox waarvaan alles geheel nieuw is op de cilinder, poelies bij mn koppeling en verantanding na, er ligt nu onder:

17,5 dell
malossi sport vario
malossi poelies
malossi fly clutch
malossi vl 12 membraam
Yasuni Z
Power 1 powerfilter

Drukveer:Polini Goud
Trekveren: Malossi wit
Sproeier: 8.8
Rollen: 4.1

Het probleem is dat hij na langdurig afstellen op carb na hij zeer slecht rijd, (65 scooterteller:S) We hebben al veel nagekeken en op mijn vertanding zit veel speling ( veel meer dan moet ) Mijn vraag is dus ligt het hiereen dat hij zo klote rijd of is het iets anders? zo ja wat dan?

Plz help me :( Greets Lee

Advertisement - register to remove this

zet er eerst maar eens een std luchtfilter op , door die "power"filter loopt ie hoogsten langzamer.... en de sproeier is zeer zeker te klein zo...

ik snap ook niet helemaal waarom je zo'n rare setup hebt :?

een Yasuni Z is gewoon een vervanger voor de std uitlaat btw...

verder zijn Malossi poelies ook erg overbodig , vl12 is ook echt niet nodig (en zal ook niks doen).

beter koop je gewoon een fatsoenlijk uitlaatje , een std luchtfilter erop zetten en goed afstellen...

melf #50 said:
zet er eerst maar eens een std luchtfilter op , door die "power"filter loopt ie hoogsten langzamer.... en de sproeier is zeer zeker te klein zo...

ik snap ook niet helemaal waarom je zo'n rare setup hebt :?

een Yasuni Z is gewoon een vervanger voor de std uitlaat btw...

verder zijn Malossi poelies ook erg overbodig , vl12 is ook echt niet nodig (en zal ook niks doen).

beter koop je gewoon een fatsoenlijk uitlaatje , een std luchtfilter erop zetten en goed afstellen...

Z is wel beter dan een std uitlaat...Ik rij met runner met Z, maatje van me met buxy athena 70 enz, bij hem reed ik op digitale teller 98 op zn teller...Mja missg dat die op mina wel slecht is de Z dat weet ik niet...

gjrunner2 said:
Z is wel beter dan een std uitlaat...Ik rij met runner met Z, maatje van me met buxy athena 70 enz, bij hem reed ik op digitale teller 98 op zn teller...Mja missg dat die op mina wel slecht is de Z dat weet ik niet...

bij runner is het idd iets anders als bij minarelli..

zo doet een Polini Funky het op piaggio beter dan op minarelli , het heeft er ook mee te maken met de timing van de cilinder en opbouw van het blok , minarelli is wat hoogtoeriger met std setup en andere uitlaat dan piaggio

melf #50 said:
bij runner is het idd iets anders als bij minarelli..

zo doet een Polini Funky het op piaggio beter dan op minarelli , het heeft er ook mee te maken met de timing van de cilinder en opbouw van het blok , minarelli is wat hoogtoeriger met std setup en andere uitlaat dan piaggio

Oke dan...Thx weet ik dat ook weer..:D

Yasuni Z is 1 van de beste uitlaten op std cilinder melf dus ik weet niet wat jij een vervangings uitlaat noemt maar ik zal het wel eens proberen ;) Mijn vertanding is miss krom ligt het daardoor dat hij zo klote rijd?

Hunterke said:
NOOB :) ja hoor kromme vertanding ... ik zou alles nieuw kopen ...

Nee want jij bent extreem leet/pr0 :L.

//Edit: Je hebt zelf *** nog maar 5 posts en begint nu al mensen af te zeiken :?. Waar ben jij mee bezig :X

@ TS: Aan je vertanding ligt het niet, aangezien je goed je best moet doen wil je je vertanding krom krijgen en bovendien rijdt je scooter ook niet met een kromme vertanding.

Een sproeier van 8.8 bestaat trouwens niet, dat zal wel 88 zijn :*. Maar wat voor kleur is je bougie?

yasuni z is zeker niet 1 van de beste uitlaten op std cilinder , ik ben al vanaf 97 bezig met minarelli horizontaal (mijn beroep) , dus ik weet niet wat je mij wijs wil maken maar ik kan je uit ervaring zeggen dat Yasuni Z niet veel sneller is dan een std uitlaat...

als je alleen al een Bidalot S2 neemt ga je minstens al 10 km sneller dan met een Z ...

heb je btw wel eens de binnenkant gezien van een Yasuni Z? niet echt het voorbeeld van een snelle uitlaat dus...

ik heb anders de scootin gelezen waar ze hem toch hele goede punten geven, was de beste uit de test maarja ik hoorde ook vd kruis dat het 1 van de beste is, maar wat is dan de snelste volgens jou?

maarja ff ontopic ;)

Back