trabiarie
Well-Known Member
Als dit een giet gal is , waar het naar uitziet , kunnen aan de randen ook stukjes afbrokkelen , en tussen de zuiger en cilinder gaan zitten.wat voor problemen zou je hiervan dan verwachten?
Als dit een giet gal is , waar het naar uitziet , kunnen aan de randen ook stukjes afbrokkelen , en tussen de zuiger en cilinder gaan zitten.wat voor problemen zou je hiervan dan verwachten?
duidelijk. en uitdremelen? in auto's worden zuigerhemden helemaal uitgehold (verkocht) om minder contact=wrijving te hebben..Als dit een giet gal is , waar het naar uitziet , kunnen aan de randen ook stukjes afbrokkelen , en tussen de zuiger en cilinder gaan zitten.
Die 850 is gvd een mooie machinewat voor problemen zou je hiervan dan verwachten?
voor de olie: ik heb mensen gekend die de Techno olie van de Action in hun tot 400 pk getunede Volvo 850t-5r deden (en die dan na 7500 km wisselen, gewoon voor de zekerheid, in plaats van na 10K
Mooi dat je het hebt gevonden , maar hoe bedoel je , de startmotor verkeerd omdraait? Het is een dc motor met borstels , de enige manier om deze andersom te laten lopen , is om plus en min om te draaien. Maar dan heb je het volgende probleem , dat de bendix dan niet uitschiet als hij andersom loopt. Hoor je niet toevallig een versleten lager in je startmotor of een versleten koolborstel , zodat de veer op de collector komt.het lijkt net alsof de startmotor nu verkeerd omdraait.