M MalaFireSpaceDream Well-Known Member 29 June 2001 #1 Weet iemand waar ik de helm kan kopen van Nau lady face painting. Het is die special paint helm van de malaguti firefox space dream voorkap. Als iemand weet waar ik hem kan kopen, bestellen of kan vinden op internet post dan ff een reply Thnx
Weet iemand waar ik de helm kan kopen van Nau lady face painting. Het is die special paint helm van de malaguti firefox space dream voorkap. Als iemand weet waar ik hem kan kopen, bestellen of kan vinden op internet post dan ff een reply Thnx
M malagutti power Well-Known Member 28 June 2004 #2 ik heb thuis die space dream staan maar ofer een helm van bestaat weet ik nix van
R Razma Well-Known Member 28 June 2004 #3 ja, klopt.. die zijn er geweest in beperkte oplage maar niet meer nieuw verkrijgbaar. Het was namelijk een beperkte serie Misschien dat één of andere dealer er nog eentje heeft, maar ik zou niet weten wie
ja, klopt.. die zijn er geweest in beperkte oplage maar niet meer nieuw verkrijgbaar. Het was namelijk een beperkte serie Misschien dat één of andere dealer er nog eentje heeft, maar ik zou niet weten wie
M malagutti power Well-Known Member 28 June 2004 #4 zo wel mooi zijn moestek zo'n helm vinde dan past hij bij mijn scooter