lachgaskit

Status
Not open for further replies.
Omdat er geen ontluchting is zal de benzine moeilijk doorvoeren tot aan de solenoid, even de slang voor de solenoid los halen en dan pompen, spuit die dan meteen weer op de solenoid gooien en dan moet die het doen.
 
Ja, jordy zei dit ook al over msn.

Maar me pomp gaat niet zachterdraaien ofzo als de solenoids open klikken.. Gewoon even hard en de accu zit bomvol.. was net de hele nacht opgeladen
Maar ik ga dat van jordy deze week even testen..
 
Omdat er geen ontluchting is zal de benzine moeilijk doorvoeren tot aan de solenoid, even de slang voor de solenoid los halen en dan pompen, spuit die dan meteen weer op de solenoid gooien en dan moet die het doen.


Klinkt wazig.

Als je de solenoids opend kan de benzine gewoon door stromen.
Het heeft dus geen nut om de solenoids los te halen, dan de benzine pomp aan te zetten en vervolgens de solenoids weer te monteren.

Zodra je de solenoid inschakeld , is er ook gewoon een doorgang.
Als het zou kloppen wat je zegt ( dat er lucht in de leiding zit ), dan moet je gewoon even iets langer de knop ingedrukt houden de eerste keer.
Dan heb je precies het zelfde effect


Het enige wat ik me anders kan bedenken is dat de solenoid niet goed werkt (verstopt).
Of de pomp draaid de verkeerde kant op.
 
de pomp pompt in de goede richting, als ik me slang eraf haal dan en ik zet het systeem aan dan spuit het gewoon eruit..

Hoe kan ik checken of me solenoid verstopt zit? En is dit nog te fixen zonder dat het me honderden euro's gaat kosten..?
 
misschien heb je de pomp verkeerd zitten ? zodat ie geen benzine aanzuigt maar juist terug stuwt ? t zijn vaak de kleine dingen.
Als ie draait en alles werkt moet hij wel spuiten. !
 
Pomp zit goed zegt ie :p

Maar maybe dat ie de + en - wel verkeerd om heeft :+

Toch snap ik niet hoe moeilijk kan dit nou zijn :p
 
@ dj: De benzinepomp zit goed, ik heb de slang eraf gehad en de pomp aangezet.. De benzine spoot eruit
Dus dat zit wel goed denk ik :)

@ pikeheat: Kan ik ook eens checken ja, ik heb nu benzine sproeier 16 erin..

@ de rest: Zie je trouwens duidelijk of tie benzine injecteert?
 
Danny we regelen het @ meppel wel, kom je anders wel ff helpen :)

neem evt mijn kit ook wel mee die zit dan toch nog niet gemonteerd
 
relax:W

Echt bedankt:D

Ohja, me benzine pomp gaat geen ander geluid maken als ik de knop indruk,.. weet niet of dit uitmaakt?
 
Last edited:
relax:W

Echt bedankt:D

Ohja, me benzine pomp gaat geen ander geluid maken als ik de knop indruk,.. weet niet of dit uitmaakt?


Je pomp gaat geen ander geluid maken bij gebruik van je gas. Als je de "mainaanknop" aan zet gaat je pomp lopen en blijft doorlopen en hetzelfde geluid maken. (bij mij teminste)

Testen doen je gewoon door je slangen los te maken van je frogger. (wel doekje er onder houden)

Ik kwam er namelijk achter dat die van mij alleen maar gas in spoot de laatse keer.

Het kroonsteentje waar me sollenoit mee verbonden stond was gesmolten :(
 
Ik zoek een lachgas vulpunt omgeving breda.. Ik moet me fles laten vullen VOOR vrijdag..

Als iemand iets weet, dan help je me daar veel mee

Alsvast bedankt :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top