lachgaskit

Status
Not open for further replies.
Cold Fusion maakt een 1-cyl "nat" lachgas systeem, incl. brandstof pomp komt deze kit op 327,- Euro.

Dan komen er als je geluk hebt alleen nog verzendkosten bij.

Deze?

Single Carb Motorcycle Kit 10-100Hp - w/2Lb Bottle & Line CFN-1400 Complete motorcycle kit for single carburetor application. Small universal fuel pump sold separate. $469.95


Het is wel zonder benzinepomp deze moet je apart kopen. Deze staat ook op dezelfde pagina van de link

Universal Electric Fuel Pump CFN-1403 Small electric fuel pump produces 4-7 p.s.i.. $38.00

http://www.coldfusionnitrous.com/MotorcycleWetKits.aspx?CategoryID=15

wetkitmotorcycle19c7c7fri5.jpg
 
Last edited:
Ja, die kit heb ook gezien. Ik meen dat ik ook een e-mail naar die zaak heb gestuurd, maar nog geen antwoord.

Wat is Cold Fusion voor merk? Onbekend (hier)?
Ik heb merken zoals NOS, NX, Wizard of Nos, Edelbrock en nog een paar gezien in de VS waarvan ik al eerder heb gehoord, maar Cold Fusion zegt me even niets.
Ik vraag me dus af wat de kwaliteit van dit product is, tegeonver de, bijvoorbeeld, NX of NOS systemen welke toch even wat prijziger zijn?!

Waarom worden er 2 nozzles bijgeleverd?

Groet.
 
miss dat bijde foggers een andere inspuitrichting hebben.Ik weet niet of je voor de kit 2 solenoids nodig hebt voor 2 foggers.
 
Er staat bij de 1, 2, 3, 4-cylinder kits allemaal dezelfde foto dacht ik? Dus dit is gewoon een voorbeeld foto, je krijgt wss gewoon 1 nozzle.
 
Dat kan ook, dat ze inderdaad maar 1 foto hebben gepakt voor alles wat ze aanbieden maar bij elk product weer een ander uitleg geven.

Ik heb ze gister nog een mail gestuurd over de verzendkosten. De kit + pomp vallen qua prijs wel mee, maar de verzendkosten (naar Nederland) mocht ik zelf bepalen; dus welke service.
Ik kon kiezen uit drie services van UPS; een van 230, de ander van 240 en de ander van 250 (of zo iets).

Hierdoor wordt alles weer minder interesnt qua prijzen, want dit komt snel neer op 150+- euro voor verzendkosten.

Dus ik vroeg of ze het goedkoper konden verzenden maar ze maken alleen gebruik van UPS en FEDEX.
 
Cold Fusion stond een paar maanden geleden geregeld te koop op marktplaats, volgens mij werd het aangeboden door een winkel/dealer. Het moet wel in Nederland te verkrijgen zijn denk ik dan

Nou ik heb even gezocht, en was weer op de site gekomen die ik vroeger ook zag van hun
http://www.mashamoto.nl/

ik zie dat de 'scooterkit' zeg maar, 560 euro kost, zonder benzinepomp
ook niet echt een goedkopere optie dus...
 
Ja, geen optie om hem hier in NL te kopen. Maar wel als je hem over laat vliegen uit de US?

en uiteindelijk koop je een B-kit waar weer alles verrot aan gaat.
En dan????
garantie etc.???

dus lekker NOS kopen.

als je zoiets monteert kop je gewoon of NX of NOS.

gr heiko
 
Ja daar zit je zeker mee heiko, maargoed Fredzz wou kijken of het goedkoper kon in het buitenland, dus daarom poste ik dit.

Zelf zou ik ook lekker een NX kit in NL kopen, zijn er 2de hands genoeg te krijgen. Ook sommige die niet of nauwlijks gebruikt zijn, en die rond de 450 kosten. Daarvoor haal je ook zo ongeveer een kit uit het buitenland.
 
Klopt, klopt. Het is maar dat de nieuwprijzen waar de kits in de VS voor worden aangeboden toch wat lager zitten door de dollarkoers.

Ook (auto)zaken in Nederland zijn af en toe bereid om hun prijzen wat te laten zakken, zo kom je inderdaad gauw op 550+- euro voor een nieuwe complete natte kit, en tweedehands is ook nog een optie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top