lachgaskit

Status
Not open for further replies.

need4speed

Well-Known Member
Beste mensen,

ik heb nou een zaak gevonden waar ik een lachgaskit kan kopen voor 500 euro voor mijn scooter.
Maar weet iemand nog meer van dit soort zaken en de website ervan?
 
Advertisement - register to remove this

staat idd op scooter-freaks een link, leuk kitje lijkt mij is van NX, geen slecht merk ofzo
 
Originally posted by lbontius
www.koopmanstuning.nl

Weet waar je aan begint, anders gaat het echt fout !!!!

prijs is trouwens 700 euro inclusief advies :)
(ipv vermelde 800)

die 'rpm tuning' heeft trouwens toch hier eens op forum gezeten en daarna nooit meer wat van gehoord en ze zijn ook niet verschenen bij de Xplosion sprints zoals beloofd... of heb ik wat gemist?
 
wat dan? verdriet-gas? :)

Vraag aan enkele dealers die deze kits verkopen om info. Zij hebben genoeg ervaring, etc met deze kits. Koop je kit dan ook bij iemand met brede ervaring. ook zou ik hem daar laten monteren, zodat je zeker weet, dat het geheel niet stukloopt o.i.d.
 
Last edited by a moderator:
Ook al laat je het monteren, als je er zelf niet alles van weet kun je het ook wel schudden.
 
Het is wel een ontzettend grote investering natuurlijk, maar wel superrelaxe bij races en meetings.

Maar ja, ga er toch nog maar even goed over nadenken, want ik denk dat als ik word aangehouden dat ik een groot probleem heb en waarschijnlijk mijn scoot kwijt ben, of niet?

[heb wel verstand van tunen]
 
lijkt mij dat je met zoon setup niet over de openbare weggaat rijden steeds.

als je er me over de weg gaat rijden ben je hem denk ik zo kwijt.

maarjah wie rijd er nu me over de openbare weg
 
Ik denk niet dat de politie het op prijs stelt als je een grote fles aan je scooter hebt hangen waar nitrous express op staat nee :)
 
denk zelf dat het ook best gevaarlijk is om mee rond te rijden.....het gas is toch niet variabel?
 
nee oke, maar ik doe races, maar gebruik hem ook op de openbare weg :D dus tjah, ik zou die fles niet weg kunnen werken neem ik aan :)
 
races?

bij de SOBW lijkt me niet... en jubbega is het niet toeglaten.. andere legale races zijn er niet...

verder is het meer dan ff kopen, erop zetten en blazen en ja.. het is illegaal om er mee op de openbare weg te rijden
 
Originally posted by need4speed
Nee, das een andere runner van me, heb er 2, maar op deze wil ik dus misschien een lachgaskit bouwen.

Ja en bij de andere weet je niet hoe je hem beter moet laten trekken, en bij de die andere heb je er ineens zoveel verstand van zodat je bv een NX kitje wilt monteren:?

Ik zou die wens nog maar ff laten varen als ik jouw was...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top