laatste sleutel van yamaha tzr kwijt! :$

angerb0y

Well-Known Member
heyy mensen, ik heb nou mn TZR pas 2 dagen en ik had maar 1 sleutel gehad.. dus ik ga naar schiedam ongeveer 10 km van mn huis vandaan en ik ga ff naar het winkelcentrum daar en 3 keer raden.... JA HOOR mn sleutel kwijt!

paar keer de route afgezocht en naar de politie geweest. najah
wat kan ik er aan doen? nieuwe sloten kopen? thx
 
Advertisement - register to remove this

Eff naar de Dealer en een complete contactslotenset vragen voor een TZR , als het goed is heb je dan je contactslot , accuklepslot , buddyslot. En ja je krijgt hier 2 sleutels bij , het vervangen gaat vrij simpel.
 
Stuurslot is geen probleem aangezien je slot er uit moet .. en je hebt de makelyke of moeilijke manier hiervoor.

Moeilijke manier is stuur kolom lospakken en van achter het contactslot verwijderen (hier ga ik niet verder op in 'kutmanier')

Makelyke manier: Trekker in contactslot draaien en je eigen scooter trekken (heb je geen trekker lees dan volgende alinea) Stop het contactslot er perfect recht in, je hoort hem nu vast klikken als het goed is kan je nu je sleutel omdraaie en van stuurslot af halen of op contact zetten etc etc. Budyslot spreekt voor zich

Mensen die geen trekker hebben: Benodigheden: Waterpomptang x2, Hamer, Schroevendraaier , schroef en Spitsbek tang. --->

Draai de schroef in het contactslot met je schroevendraaier (hou er rekening mee dat de schroef meer dan de helft in het slot moet zitten) pak de waterpomptang en zet deze in de lange richting op het schroefje vervolgens pak je waterpomptang 2 en zet die in de schuine richting op de adnere waterpomp tang zodat je in prencipe een L vorm krijg tik nu vooorzichtig met een hamer op de schuine waterpomp tang en je voelt het slot loskomen zodra je het slot er half uit hebt pak je met je spitsbek tangetje het schroefje vast (verwijder eerst waterpomp tangen) en trek voorzichtig met het spitsbek tangetje aan het schroef het duurt niet lang of je hebt je slot in je handen. Klop het nieuwe slot erin zoals hierboven beschreven .
 
Back
Top