This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laatste project spullen : Speed 7T / MHR Eprom / V-Force / Monsterdisc en meer

Status
Not open for further replies.

CustomSprintSR

El gillmar #.
Hey !

Hierbij bied ik het laaste project spul aan wat ik nog heb :

Een Malossi Mhr speed 7T Cilinder.. Ik heb de cilinder nieuw gekocht bij euroscooters en heb er ong 10 tot 15 km mee gereden. Altijd goed gesmeerd, en goed afgesteld mee gereden. Het is een complete cilinder kit. Alle spullen op de foto krijg je erbij.

Prijs : Van 250, Voor 200 euro

Foto's :









Een Malossi Mhr Eprom digitronic binnenrotor, Nieuw gekocht bij euroscooters + een nieuwe NGK bobine kabel eventueel met killswitch.. compleet met waterpomp meenmer ( niet op de foto )

Prijs : Van 275, Voor 200 euro

Foto's :







Een Stage 6 V-force 3 moto tassinari membraam, ook nieuwe gekocht bij euroscooters net als de cil ook maar 10/15 km oud. Plaatjes zijn nog als nieuwe compleet met stuffer.

Prijs : VERKOCHT

Een stage 6 monsterdisc, ook nieuw gekocht bij euroscooters, ook net als de rest 10 a 15 km oud.
Compleet met adaptor en boutjes.

VERKOCHT

Een domino snelgas, gepolijst en goed werkend verder weinig over te zeggen.

Prijs : 15 euro

Foto :



2 x een sr radiateur, goed ! niet lek, compleet met reservoir en de eerste koper krijgt er slangen bij.

Prijs : 30 euro per stuk

Foto :



Een zgan twin air filter, weinig gebruikt.

Prijs : 12,50 euro

Foto :



Een frame killswitch, gewoon zoals het hoor weinig over te zeggen ziet er nog netjes uit, schoon etc, zoals je op de foto kunt zien.

Prijs : 12,50 euro

Foto :



Verder heb ik nog 2 bewerkte waterpompjes liggen.. weinig over te zeggen, zie foto's

Prijs 1e : 25 euro



Prijs 2e : 15 euro






Even wat regeltjes :

Alleen praten als je daadwerkelijk geld hebt.
Ver onder mijn vraagprijs bieden heeft geen zin
Prijzen die er staan zijn EXCLUSIEF verzendkosten.
het wordt niet onder rembours verstuurd.
Vooraf overmaken dan versturen.

Mvg, JuniorR
 
Status
Not open for further replies.