Laatste onderdelen SYM Jet50

Status
Not open for further replies.

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Heb de scooter verkocht, en nog een paar dingen hier staan, waar ik ook graag vanaf wil.

Een perfect frame, kleur blauw, legaal, alleen geen papieren van de vorige eigenaar gekregen. Incl, benzinetank en buddyseat met goed zadel. 30 euro ophalen!

SYM Jet50 blok, compleet met vario, v-snaar, vliegwiel en koppeling met poulie's. Alleen een afgeknipte ontsteking erbij, dus die moet je aan elkaar maken. 40 euro incl. verzendkosten of 30 euro ophalen!

Set SYM Jet50 velgen, matzwart met gepolijste rand. Achter nieuwe velg, perfect in orde met perfecte band, voor kleine slag erin, perfecte band. Achtervelg 70 euro incl. verzendkosten of 60 euro ophalen, en voorvelg incl. schijfrem 45 euro incl. verzendkosten of 35 euro ophalen! Setprijs samen voor 110 euro incl. verzendkosten of 90 euro ophalen!

nog wat klein spul wat nog bruikbaar is, remklauw, compleet met slang en reservoir en nieuwe remblokjes, weet niet wat het kost dus voor 45 euro incl. verzendkosten of 40 euro ophalen.

Bobine, koppeling, halfpoulie, koppelingshuis, achterpoulie's, v-snaar, 70cc zonder zuiger, 50cc compleet en nog wat spul. Zoek je nog een onderdeeltje, mail dan even naar nissan_maniac@msn.com en dan kijk ik ff of ik het nog heb liggen. Ook voor foto's kun je mailen.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top