Laat je kamer of huis zien #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik snap niet dat je 15k voor een keuken weinig vindt. Ik heb gister 2 keukens met me broer besteld voor zijn en mijn appartement voor totaal 10k incl montage.

De verkoper heeft overigens wel een foutje gemaakt, het zou eigenlijk 11k moeten zijn incl montage, maar dan nog.

Dit was bij de keukengigant.
 
Zal het nog maar een keer herhalen: je kan het zo gek maken als je zelf wilt:p

Robert wil graag zo'n koelkast met ijsblokjes enzo. Ja dat gaat flink in de kosten zitten als je nog meer van dat soort eisen hebt.
 
Ik snap niet dat je 15k voor een keuken weinig vindt. Ik heb gister 2 keukens met me broer besteld voor zijn en mijn appartement voor totaal 10k incl montage.

De verkoper heeft overigens wel een foutje gemaakt, het zou eigenlijk 11k moeten zijn incl montage, maar dan nog.

Dit was bij de keukengigant.

Wil je niet teleur stellen, maar dan zou ik me alsnog gigantisch opgelicht hebben gevoelt.

Collega van me hier gaat samenwonen.
Affijn, dan heb je dus ook een keuken nodig.

Keuken was: 15000 euro.
Na even lullen ging de verkoper al naar 11000 euro.

Affijn, gratis levering (zit natuurlijk nog zo´n 1000 euro in de prijs doorberekend) --> -/- 1000 euro.
5 gratis apparaten skippen --> -/- 2500 euro.

Kom je normaal op zo´n 7500 euro.

Collega bleef volhouden dat hij 4500 wilde geven en geen euro meer.
Hun naar huis, 2 dagen later belt de verkoper op:
`heb deze week nog wat keukens verkocht, jullie mogen hem hebben voor 4500´

Ik zou me dus zo opgelicht voelen als ze met zoiets aan kwamen he :|

Keuken van 15000 voor 4500 euro... Zou zo´n bedrijf niet eens de verkoop meer gunnen... |(
 
Trouwens nog even over zo'n grote SBS koelkast, r0bert, als je er in je eentje gaat wonen zou ik het helemaal niet nemen. Je krijgt dat ding nooit vol, dan stook je dus alleen maar voor niets! Of je moet hem helemaal afladen met pils :p
 
Zou zeggen, doe mijn ouders tzt eens een goed bod, wie weet ken je de onze overkopen Johan :!
eerst maar eens de belangrijke dingen kopen;)



afgelopen weekend bij een oom van me wezen kijken, die had vorig jaar een nieuw licht eiken interieur gekocht, en doet er al een half jaar niets meer mee omdat hij, sinds mijn oma is overleden, haar interieur gekregen.

dus ik kon hem voor niets een eettafel incl 4 stoelen, een salon tafel een tvmeubel en een grote kast krijgen.

scheelt toch weer een paar duizend euro.
 
Wil je niet teleur stellen, maar dan zou ik me alsnog gigantisch opgelicht hebben gevoelt.

Collega van me hier gaat samenwonen.
Affijn, dan heb je dus ook een keuken nodig.

Keuken was: 15000 euro.
Na even lullen ging de verkoper al naar 11000 euro.

Affijn, gratis levering (zit natuurlijk nog zo´n 1000 euro in de prijs doorberekend) --> -/- 1000 euro.
5 gratis apparaten skippen --> -/- 2500 euro.

Kom je normaal op zo´n 7500 euro.

Collega bleef volhouden dat hij 4500 wilde geven en geen euro meer.
Hun naar huis, 2 dagen later belt de verkoper op:
`heb deze week nog wat keukens verkocht, jullie mogen hem hebben voor 4500´

Ik zou me dus zo opgelicht voelen als ze met zoiets aan kwamen he :|

Keuken van 15000 voor 4500 euro... Zou zo´n bedrijf niet eens de verkoop meer gunnen... |(
Dat is het probleem ja, ik zat gister bij een vrouwtje die ging voor 12.000 de mist in. Ze had een ouderwetse schouw, geen vaatwasser, combioventje en een bestaande koelkast, en een spaanplaat blad. Ze had die keuken voor 5000 kunnen krijgen.

@Michael, heb je aansluiten erook bij gekocht? dat zit niet bij de montage inbegrepen, kost 375€ zodat je savonds kan koken.

gr
 
Trouwens nog even over zo'n grote SBS koelkast, r0bert, als je er in je eentje gaat wonen zou ik het helemaal niet nemen. Je krijgt dat ding nooit vol, dan stook je dus alleen maar voor niets! Of je moet hem helemaal afladen met pils :p


Daarom koopt die hem ook:p altijd een koud biertje binnen handbereik:D:D topding ik koop er ook 1:p
 
Wil je niet teleur stellen, maar dan zou ik me alsnog gigantisch opgelicht hebben gevoelt.

Collega van me hier gaat samenwonen.
Affijn, dan heb je dus ook een keuken nodig.

Keuken was: 15000 euro.
Na even lullen ging de verkoper al naar 11000 euro.

Affijn, gratis levering (zit natuurlijk nog zo´n 1000 euro in de prijs doorberekend) --> -/- 1000 euro.
5 gratis apparaten skippen --> -/- 2500 euro.

Kom je normaal op zo´n 7500 euro.

Collega bleef volhouden dat hij 4500 wilde geven en geen euro meer.
Hun naar huis, 2 dagen later belt de verkoper op:
`heb deze week nog wat keukens verkocht, jullie mogen hem hebben voor 4500´

Ik zou me dus zo opgelicht voelen als ze met zoiets aan kwamen he :|

Keuken van 15000 voor 4500 euro... Zou zo´n bedrijf niet eens de verkoop meer gunnen... |(

Je weet sowieso dat je altijd teveel betaalt, zodra die verkoper ja zegt, weet jij dat het jou meer kost dan dat het hun kost, anders zeggen ze ook geen ja.. Dus zo is het nou eenmaal, zijn gaan jou niet een keuken verkopen waar ze verlies op maken.. natuurlijk is het verschil tussen 15k en 4500 wel erg groot..
 
Je weet sowieso dat je altijd teveel betaalt, zodra die verkoper ja zegt, weet jij dat het jou meer kost dan dat het hun kost, anders zeggen ze ook geen ja.. Dus zo is het nou eenmaal, zijn gaan jou niet een keuken verkopen waar ze verlies op maken.. natuurlijk is het verschil tussen 15k en 4500 wel erg groot..
Dat verschil is ook veelste groot, dat moet je ook niet geloven;)
 
Je weet sowieso dat je altijd teveel betaalt, zodra die verkoper ja zegt, weet jij dat het jou meer kost dan dat het hun kost, anders zeggen ze ook geen ja.. Dus zo is het nou eenmaal, zijn gaan jou niet een keuken verkopen waar ze verlies op maken.. natuurlijk is het verschil tussen 15k en 4500 wel erg groot..

Dat verkoop spelletje ken ik wel, ben zelf auto verkoper :p

Alleen de afschuwelijke afding prijs vind ik wel gigantisch :p
 
Keuken van 15000 voor 4500 euro... Zou zo´n bedrijf niet eens de verkoop meer gunnen... |(

Ik zou er een potje zout bij nemen. Geloof er dus echt geen zak van. Weet dat bij meubelen de prijs over het algemeen x 2,2 wordt gedaan. 10% korting is bij ons ook de max. Lijkt me stug dat keukens 3x over de kop gaan, en dat er dan nog op wordt verdiend.
 
Wil je niet teleur stellen, maar dan zou ik me alsnog gigantisch opgelicht hebben gevoelt.

Collega van me hier gaat samenwonen.
Affijn, dan heb je dus ook een keuken nodig.

Keuken was: 15000 euro.
Na even lullen ging de verkoper al naar 11000 euro.

Affijn, gratis levering (zit natuurlijk nog zo´n 1000 euro in de prijs doorberekend) --> -/- 1000 euro.
5 gratis apparaten skippen --> -/- 2500 euro.

Kom je normaal op zo´n 7500 euro.

Collega bleef volhouden dat hij 4500 wilde geven en geen euro meer.
Hun naar huis, 2 dagen later belt de verkoper op:
`heb deze week nog wat keukens verkocht, jullie mogen hem hebben voor 4500´

Ik zou me dus zo opgelicht voelen als ze met zoiets aan kwamen he :|

Keuken van 15000 voor 4500 euro... Zou zo´n bedrijf niet eens de verkoop meer gunnen... |(

Ik heb ook niet het hele verhaal verteld, we zijn ook begonnen op 12.300 euro per keuken! en uiteindelijk dus op 10k voor 2 keukens, lijkt me niet slecht. En nu hebben ze er nog steeds een goede marge op.

Ik had trouwens ook graag een amerikaanse koelkast willen hebben, alleen dit kwam niet uit met de ruimte van de keuken. En de 600 euro die ik dan meer had betaald vind ik niet echt een probleem, had het er zelfs graag voor over gehad.



Dat is het probleem ja, ik zat gister bij een vrouwtje die ging voor 12.000 de mist in. Ze had een ouderwetse schouw, geen vaatwasser, combioventje en een bestaande koelkast, en een spaanplaat blad. Ze had die keuken voor 5000 kunnen krijgen.

@Michael, heb je aansluiten erook bij gekocht? dat zit niet bij de montage inbegrepen, kost 375€ zodat je savonds kan koken.

gr

Aansluiten en montage hoorde bij elkaar, dus dat zit wel goed denks.
 
Ik heb ook niet het hele verhaal verteld, we zijn ook begonnen op 12.300 euro per keuken! en uiteindelijk dus op 10k voor 2 keukens, lijkt me niet slecht. En nu hebben ze er nog steeds een goede marge op.

Ik had trouwens ook graag een amerikaanse koelkast willen hebben, alleen dit kwam niet uit met de ruimte van de keuken. En de 600 euro die ik dan meer had betaald vind ik niet echt een probleem, had het er zelfs graag voor over gehad.





Aansluiten en montage hoorde bij elkaar, dus dat zit wel goed denks.
Nee dat hoort niet bij elkaar8P
 
Ik zou er een potje zout bij nemen. Geloof er dus echt geen zak van. Weet dat bij meubelen de prijs over het algemeen x 2,2 wordt gedaan. 10% korting is bij ons ook de max. Lijkt me stug dat keukens 3x over de kop gaan, en dat er dan nog op wordt verdiend.

Ik ken een verhaal van een direct familielid dat van 45k naar 20k is gegaan. o-)

Dat zijn de WINSTPAKKERS!

Of minder verliespakkers natuurlijk, net hoe je het wilt zien.
 
Trouwens nog even over zo'n grote SBS koelkast, r0bert, als je er in je eentje gaat wonen zou ik het helemaal niet nemen. Je krijgt dat ding nooit vol, dan stook je dus alleen maar voor niets! Of je moet hem helemaal afladen met pils :p

:winner:

PILS!

Maar ik wil hem ook meenemen naar mn next crib, dus dan is ie wel handig :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top