Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Ik geloof ze wel @ 8 hoog :+

@ Rocco, geen gelul. Ik zou misschien meer naar de tijden dat het mij uitkomt werken enz. Maar ik vind mn werk leuk, en thuis zitten is geen drol aan.
 
Je moet ook niet thuis zitten, gwn leuke hobby zoeken :p ..

Nee maar ik geloof best dat je je kapot gaat vervelen hoor.. Heb k zelf na een paar weken vakantie ook al.
 
Hobby's zoeken idd.

Als ik geld als water zou hebben zou ik het wel weten hoor :p niks geen werken meer. Ookal vind ik het nu wel lekker om te doen.
 
Ik denk dat je alsnog gaat werken, alleen dan op tijden die jij wil.
Je verveelt je eigen helemaal dood na 2 maanden niks doen
Je MOET dan niet werken, en dat is ideaal :p
Nu MOET je werken om je huis te kunnen betalen.
 
als je geld als water hebt verveel je je echt niet hoor.... althans ik niet, als ik me verveel pak ik de vliegtuig en zit ik zo ergens waar ik me niet verveel...


een salaris gestort krijgen zonder er iets voor moeten doen, is wat anders... dan zal je jezelf al gauw vervelen.
 
Zo, keuken besteld. Nog aardig wat wikken en wegen ivm budget maar we zijn er toch aardig tevreden over. Zal als ik hem heb de schets welff plaatsen.

En ja Robert/Arne, toch een 72cm kookplaat in een 100cm ladekast ;)
 
Jup. Het meest realistisch. In OBL. Keuken is gewoon Nobilia geworden, dat leveren ze bijna overal. Apparatuur van Pelgrim, 8 jr garantie. Niet super de luxe maar gewoon mooi.
 
Oke cool. Zit te denken aan het type Ancona, maar wil eigenlijk greeploos. Ff kijken wat ze daar mee aan kunnen.
 
Denk niet dat die kan, greeploos. Wat wel kan is zo'n greep bovenop erop geperst. Is ook wel strak hoor. Wij hebben Magnolia kleur kastdeuren en splinteiken blad. Op de site is het model Pisa.

Deze kraan nog los bestellen:
kludi-faucet-bingo-star-1.jpg
 
Last edited:
Update:

Week 1: gat gegraven

1226755607_5_A5uZ.jpeg


Week 3: fundering

1226755608_5_elEx.jpeg


1226755609_5_cxDA.jpeg


Week 5, vloer geplaatst

1226755612_5_8XIw.jpeg


1226755614_5_jWYG.jpeg


Volgende week worden de profielen gesteld, en de week erna wordt er gemetseld. :W
 
Ik vraag me serieus af, wat ik, als ik bij een WAO / uitkering / whatever, incl allerlei kortingen en toeslagen welke je dan krijgt, ik nu meer overhoud met mn goede gedrag af en toe...

Niet zoveel, valt best tegen... Uitkering is denk ik best vol te houden voor een paar maanden (als je lekker verdiende), bijstand wordt je niet blij van...

alleen snap ik wel waarom er een hoop mensen zijn die onterecht in de WAO zitten.

Er zitten niet veel mensen onterecht in... Ik ben niet bepaald links, maar ik geloof niet dat ons land vol zit met mensen die niet willen werken...
 
Niet zoveel, valt best tegen... Uitkering is denk ik best vol te houden voor een paar maanden (als je lekker verdiende), bijstand wordt je niet blij van...



Er zitten niet veel mensen onterecht in... Ik ben niet bepaald links, maar ik geloof niet dat ons land vol zit met mensen die niet willen werken...

Er zijn wel degelijk mensen die er onterecht inzitten. Tenminste, als ik mn pa zo hoor (arbeidsdeskundige bij UWV). Maar door allerlei bezuinigingen, moeten ze met minder mensen meer zaken behandelen. Waardoor veel mensen er onterecht in blijven zitten zegt die.
 
Ik geloof er wel in. In dit land leven veel te veel mensen wat liever lui zijn dan dat ze werken.

Als je evenveel verdiend met je werk als je krijgt met een uitkering + allerlei subsidies zou je gek zijn om dan nog te gaan werken. Daar zit het probleem, gewoon ervoor zorgen dat de mensen netto meer overhouden en dat het verschil groter wordt met een uitkering en er zullen meer mensen werken.
 
Zou toch fraai zijn als iedereen er zo over zou denken zeg. Ik zou het dus echt niet doen. Heeft er dan niemand ambities? Iets voorstellen? Jezelf op de kaart zetten. Het gaat imo echt niet alleen om het geld.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top