La souris vespelini s 2017 opvoeren

Chokoferdy

New Member
Ik heb nu al ongeveer een maandje een nieuwe scooter gehaald via marktplaats. Ik weet niet wat de vorige eigenaar met de scooter heeft gedaan om hem te laten lopen zoals hij nu doet.
Hij loopt nu ongeveer 60 (65 op de teller) en de uitlaat spuwt vaak verder loopt die niet stationair soms, voor de rest is het echt een prima scooter. Alleen ik zou haar heel graag sneller laten laten optrekken en de topsnelheid naar 80 brnegen alleen weet totaal niet waar ik moet beginnen. (Mijn monteur zei letterlijk alleen dit tegen mij: Als.je een cdi koopt van 45km maak ik da wel en 80cc uitlaat 17.mm cabrateur andere rollertjes vario) alleen dit is een beetje vaag en wil ook gewoon begrijpen wat hij precies gaat doen daarom vrowg ik me af of iemand me kan helpen met het vinden van de juiste me een beetje kan bijpraten in jip en janneke taal wat er ongeveer moet gebeuren, een lijsteje met duidelijke instructies die ik kan doorgeven aan de monteur. Om hem perfect te laten lopen( geen gespuw meer en lekker stationair), hem op te voeren naar 80 en een lijstje met welke onderdelen en waar ik die kan vinden
 
Advertisement - register to remove this

je moet zelf maar ff de producten opzoeken, maar ik zou beginnen met dit:
- 80cc cilinder en zuiger
- malossi multivar met 8/9 gram rolletjes en witte drukveer
- sproeier 86

Door de grote cilinder kan je motor op lagere touren sneller optrekken.
Sproeier bepaalt hoeveel benzine de motor gebruikt, laat m ff checken bij de bougie of hij zuiver genoeg is
Ik zou ook gewoon lekker een onbegrenzde cdi halen. Scheelt weer gezeik
 
Back
Top