La Souris scooter start niet

Chan

New Member
Hallo, ik merkte al sinds een dag of 2 dat de scooter meer moeite had om te starten. Vandaag heb ik gewoon gewoon gereden totdat ik even naar de winkel was geweest en weer wou starten maar ineens niks meer deed (elektrische start) ik hoor een heel raar geluid alsof die geef contact maakt. Nu kijk ik net onder de scooter en zie ineens (zie foto) deze stekker loshangen. Ik ben een complete leek en moet geregeld me scooter wegbrengen naar de la souris dealer en betaal me elke keer scheel maar ze kunnen mij ook alles wijsmaken omdat ik er toch niks van af weet. Maar nu ik deze stekker zie loshangen en me scooter ook ineens niet meer start hoop ik dat iemand mij kan vertellen of dit misschien de oorzaak kan zijn of wat het überhaupt voor een stekker is. Alvast bedankt !
 

Attachments

  • 15CF7B65-5BB4-49B1-A227-BB00DD911107.jpeg
    15CF7B65-5BB4-49B1-A227-BB00DD911107.jpeg
    112.8 KB · Views: 26
Advertisement - register to remove this

Ben zelf niet zo geweldig met elektra dus heb geen idee wat het doel van die stekker is. Maar als ik naar al het vuil op de stekker kijk lijkt het me dat die daar al even bungelt.

chinese scooters zijn vaak niet heel erg betrouwbaar. Maar vaak is het niet al te ingewikkeld om op te lossen. Meestal zijn het de kleppen die gesteld moeten worden of iets in de ontsteking wat niet meer werkt
 
Met starten, wat hoor je dan, een klik of hoor je hem wel rond gaan (de startmotor).
Ik hoor idd eerst alleen klik en dan bijna niks meer . Ik hoor hem niet rondgaan nee
Post automatically merged:

Ben zelf niet zo geweldig met elektra dus heb geen idee wat het doel van die stekker is. Maar als ik naar al het vuil op de stekker kijk lijkt het me dat die daar al even bungelt.

chinese scooters zijn vaak niet heel erg betrouwbaar. Maar vaak is het niet al te ingewikkeld om op te lossen. Meestal zijn het de kleppen die gesteld moeten worden of iets in de ontsteking wat niet meer werkt
De kleppen zijn vorige maand nog gesteld toevallig ...
 
Ik denk niet als je stekkers lostrekt en dan start dat dan de hele spanning in elkaar zakt.
Post automatically merged:

Heb je geen lader?
Laad de accu eens een nacht op.
 
Ik denk niet als je stekkers lostrekt en dan start dat dan de hele spanning in elkaar zakt.
Nee... ik moet hem sowieso wegbrengen naar la souris maar ben gewoon bang dat ze me van alles wijsmaken daar nou juist omdat ik een leek ben en ik het afgelopen jaar daar ook al heel wat geld heb uitgegeven
 
Maar wat probeer je dan precies te bereiken door het hier te vragen? Je kan dan beter op zoek gaan naar een goede zaak waar ze graag mensen willen helpen
 
Misschien heeft een vriend of iemand in de familie een lader, dan zou ik dat eerst eens proberen voor dat je hem weg brengt.
Post automatically merged:

Waar woon je, ik leen jou er wel 1 als je in de buurt woont.
 
Misschien heeft een vriend of iemand in de familie een lader, dan zou ik dat eerst eens proberen voor dat je hem weg brengt.
Post automatically merged:

Waar woon je, ik leen jou er wel 1 als je in de buurt woont.
Ik woon in arnhem .. wat ontzettend aardig
Post automatically merged:

Maar wat probeer je dan precies te bereiken door het hier te vragen? Je kan dan beter op zoek gaan naar een goede zaak waar ze graag mensen willen helpen
Wat ik probeer te bereiken is wat wijzer te kunnen worden van wat het kan zijn natuurlijk.
 
Back
Top