La souris scooter start maar komt niet vooruit

Thieryhenry

New Member
ik Heb een scooter van la souris, reed zonder enige problemen. Vervolgens ben ik een weekje op vakantie gegaan en nu start de scooter wel, maar komt die niet vooruit. Maakt ook een geluid alsof die ergens aanloopt.

Mensen bekend met dit probleem?
 
Advertisement - register to remove this

rem vastgerot? probeer even terwijl je gas geeft de remmen om beurten in te knijpen en te laten schieten. hou de ander rem paraat voor als degene die je laat schieten loskomt!
 
Maak er een video van, plaats die op een videoplatform zoals bijvoorbeeld Youtube en link deze hier zodat de leden die je willen en kunnen helpen, weten wat je precies bedoelt met:

Maakt ook een geluid alsof die ergens aanloopt.

Als je gas kunt geven en de scooter maakt ook toeren maar komt desondanks niet vooruit, lijkt mij het probleem zich te bevinden achter de carterkap of in de eindoverbrenging (sommigen noemen dit "vertanding").
Heb je de carterkap er al af gehad?
 
Maak er een video van, plaats die op een videoplatform zoals bijvoorbeeld Youtube en link deze hier zodat de leden die je willen en kunnen helpen, weten wat je precies bedoelt met:



Als je gas kunt geven en de scooter maakt ook toeren maar komt desondanks niet vooruit, lijkt mij het probleem zich te bevinden achter de carterkap of in de eindoverbrenging (sommigen noemen dit "vertanding").
Heb je de carterkap er al af gehad?

Goed idee haha. Ik heb nog niet in de binnenkant gekeken . Had gehoopt dat dit een bekend probleem zou zijn
 
Back
Top