La souris RS 2023 euro5 opvoeren

S1lv3st3r

New Member
Goedenavond,

Ik heb sinds kort een bromscooter La Souris RS 2023 versie, die ik wil gaan opvoeren. Nu heb ik een begrenzer gehaald met diverse aansluitingen, maar ik weet niet welke ik moet hebben. Hebben jullie een instructie om hem aan te sluiten?

Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Bij het stellen van een vraag is het van belang om te weten:
  • merk en type;
  • geel of blauw kenteken;
  • wil je omkeuren naar brom kenteken;
  • bouwjaar en kilometerstand;
  • eerste eigenaar(?) en/of dealeronderhouden;
  • laatste onderhoudt en wat (indien bekend);
  • bestaande aanpassingen (voor dat wat bekend is);
  • wat heb je inmiddels geprobeerd/verandert;
  • welke informatie heb jijzelf gevonden.
 
Last edited:
La Souris RS, geel kenteken, bouwjaar 2023, km stand 660km. Scooter is nog geen 2 maanden oud.
Post automatically merged:

De pulsmeter zou bij de accu moeten zitten volgens instructies, maar dat zit die niet. Ook kan ik de ECU niet vinden.
 
Ik ga wellicht niet een leuk antwoord geven, maar je hebt een nieuwe scooter met garantie. Wanneer jij nu aanpassingen gaat doen, dan ben jij je garantie kwijt en als je iets raars doet kan je mogelijk schade aanrichten op x componenten (en die zijn duur).

Ik denk dat de leden van dit forum er niet goed aan doen om je hierin advies te geven met het risico dat jij iets vernielt (ook gezien het feit dat je zaken al niet kunt vinden die vrij "makkelijk" op te zoeken zijn via internet). Ik ga het je niet verbieden en het staat je altijd vrij om te knutselen aan de scooter, maar probeer zelf enige kennis op te doen.

Overweeg goed of jij een risico wilt nemen met het gevolg dat je geen garantie meer hebt.


Hartelijke groet,
OverLander.
 
La Souris RS, geel kenteken, bouwjaar 2023, km stand 660km. Scooter is nog geen 2 maanden oud.
Post automatically merged:

De pulsmeter zou bij de accu moeten zitten volgens instructies, maar dat zit die niet. Ook kan ik de ECU niet vinden.
Klopt ik neem aan dat je de speedconverter van chinascootersnl hebt gekocht , je hebt 2 kabels mee gekregen , je moet kabel 2 gebruiken en die aansluiten op de aansluiting die zich aan de accu bevind , je moet niet aan je ECU lopen prutsen (zit van voor op je scooter) maar blijf daar vanaf !

Chinascootersnl heeft ook een instructie filmpje hierover

(Adapter 2)

Adapter 1 niet gebruiken

 

Attachments

  • IMG_1273.jpeg
    IMG_1273.jpeg
    67.5 KB · Views: 15
  • IMG_1272.jpeg
    IMG_1272.jpeg
    102.2 KB · Views: 14
Klopt ik neem aan dat je de speedconverter van chinascootersnl hebt gekocht , je hebt 2 kabels mee gekregen , je moet kabel 2 gebruiken en die aansluiten op de aansluiting die zich aan de accu bevind , je moet niet aan je ECU lopen prutsen (zit van voor op je scooter) maar blijf daar vanaf !

Chinascootersnl heeft ook een instructie filmpje hierover

(Adapter 2)

Adapter 1 niet gebruiken

Hoe sluit ik dat kleine draadje aan?
 
Back
Top