La souris city 2021

Moreno123

New Member
Beste forum leden,

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een la souris city 2021
Deze is zo goed als nieuw en alles is er nog orgineel aan. Nu is zijn topsnelheid 30. Op gps is dit 24. Graag zal ik hem wat sneller zien maar weet ik niet hoe ik dat kan doen
Gelieve gebruik ik geen kastje/convector.
Nu is mij wel verteld dat deze types geen vario ring hebben en standaard een gladde variobus hebben. Wat kan ik hier nog aan doen om hem wat op te voeren. Heeft de originele uitlaat bijvoorbeeld een prop.
 
Advertisement - register to remove this

Is zo te lezen een snor, dus vanwege de regels hier ga ik alleen de tip geven om m om te laten keuren naar brom.
Echter is voor zover ik weet een maximum snelheid van 34 km/u gps nog legaal. Na de verschillende correcties komt men dan uit op 25km/u. TS kan legaal dus nog 11km/u winnen.
 
Dat hangt maar af van welke pet de agent op heeft.
Om over verzekeraars maar te zwijgen (als bijv. na aanrijding bleek dat de scooter al harder dan 28 reed, kunnen ze dat als een excuus gebruiken om niet te hoeven uitbetalen)
 
Bekende weg naar Rome vragen wat dat betreft!

Motorblok al volledig ingereden?
Is dit een Euro 4 en/of 5 variant?
Gelieve gebruik ik geen kastje/convector.
Met kastje bedoel je de ECU en convector is waarschijnlijk de speed converter?
Mechanische begrenzers zijn er sowieso niet, evenmin in de uitlaat het is immers 4 takt.

Enige wat je kunt proberen is om een zgn. sport/race vario te plaatsen en hopen dat de top wat toeneemt.
In de meeste gevallen resulteert het in het beter/soepeler op trekken met een constant laag toerental en kan 1/2 km schelen op top!
Voor een echt toename van het vermogen kom je er niet onderuit om het e.e.a. aan te passen en/of te vervangen!
 
Back
Top