Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
New media
New media comments
New resources
New profile posts
Latest activity
Media
New media
New comments
Search media
Resources
Latest reviews
Search resources
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
NSSC
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Scooters
4 Takt en Injectie Scooters
La souris 2020 start niet ook niet met kickstart
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="Floris van bommelstijn" data-source="post: 3543623" data-attributes="member: 66100"><p>Ik zeg ook niet dat het fout is..., maar er is wel degelijk een verschil tussen injectie (met meerdere kleppen) en een conventionele 4 takt China model met een 2 klepper, welke gebruik maakt van een CVT carburateur!</p><p>Sommige fabrikanten zitten inmiddels al bij versie 5 van het zgn. geïntroduceerde GY6 Honda blok.</p><p>En GY6 van Honda bestaat gewoonweg niet, aller-éérste fabrikant met een luchtgekoelde cilinder was de 125cc Suzuki Burgman in begin jaren 80. Honda, Kymco en nog enkele anderen uit dat tijdperk hebben dit concept schaamteloos gekopieerd!</p><p></p><p>Ter voorbeeld qua klepspeling:</p><p></p><p>Yamaha volledig injectie motorblok (met stelplaatjes):</p><p></p><p>0.10 - 0.16 in</p><p>0.18 - 0.24 uit</p><p></p><p>Dan is 0.05 in en 0.10 uit nogal een heel verschil.</p><p>En ik heb ook geen idee wat voor blok er onder de La Souris hangt, jij wel?</p><p>Verder is het een beetje vreemd dat een scooter, welke maar 110 km op de teller heeft staan, geen garantie heeft!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Floris van bommelstijn, post: 3543623, member: 66100"] Ik zeg ook niet dat het fout is..., maar er is wel degelijk een verschil tussen injectie (met meerdere kleppen) en een conventionele 4 takt China model met een 2 klepper, welke gebruik maakt van een CVT carburateur! Sommige fabrikanten zitten inmiddels al bij versie 5 van het zgn. geïntroduceerde GY6 Honda blok. En GY6 van Honda bestaat gewoonweg niet, aller-éérste fabrikant met een luchtgekoelde cilinder was de 125cc Suzuki Burgman in begin jaren 80. Honda, Kymco en nog enkele anderen uit dat tijdperk hebben dit concept schaamteloos gekopieerd! Ter voorbeeld qua klepspeling: Yamaha volledig injectie motorblok (met stelplaatjes): 0.10 - 0.16 in 0.18 - 0.24 uit Dan is 0.05 in en 0.10 uit nogal een heel verschil. En ik heb ook geen idee wat voor blok er onder de La Souris hangt, jij wel? Verder is het een beetje vreemd dat een scooter, welke maar 110 km op de teller heeft staan, geen garantie heeft!? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Forums
Scooters
4 Takt en Injectie Scooters
La souris 2020 start niet ook niet met kickstart
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…
Top