Wie had dat verwacht van die aardige jongenDe ouderwetse scootertjes van LS waren al niet onbesproken, maar hun fatbikes blijken zelf illegaal! Alles voor het geld dus.
Strafrechtelijk onderzoek naar fatbikeverkoper La Souris
Het bedrijf zou jarenlang illegale fatbikes met een te zware motor verkocht hebben.nos.nl
Ik ben heel benieuwd wanneer er eindelijk maatregelen komen tegen deze elektrische bromfietsen.
Dat is ook wat er gebeurt. Jonge kinderen denken dat het wel kan terwijl het niet kan.Het is ook makkelijk te zien dat ze in het verleden daadwerkelijk ook fatbikes met 750W motor aanboden via de archief sites die het internet rijk is.
Maar ben benieuwd wat het effect gaat zijn, persoonlijk vind ik het soms lastig inschatten hoe hard iemand nu gaat op de fiets, en ik merk dat vooral de hele jonge kinderen (12 oid) ook niet echt de risico's goed inschatten.
Eigenlijk zou je denken als voor snorfietsen die 25km/u gaan waar een helmplicht voor geldt, voer het dan ook in voor alle elektrische fietsen die 25km/u gaan? Dan wordt het ook handhaafbaarZo wie zo helmplicht instellen voor die dingen ... sommige lopen gewoon 70 Km/U.
Mooi hollands weertje zo te zien hahaHier knallen ze over het winkelcentrum zohard mogelijk langs passanten met mio's en fatbikes.
View attachment 77838
En nee haha dit is geen gezellig winkelcentrum maar een tocht gat haha
Je kan je voorstellen hoe t er uit ziet op een zaterdag en dan dio mio klootzakken en fatbikehufters er slalommend door heen knallen en zo hard mogelijk. de 2e prullenbak heeft eens een mio klootzak over de kop laten gaan
Die Dame met Rode jas , heeft geen Fat Bike .. maar een Fat-Ass .. die slalommend door de straat heen gaat .Hier knallen ze over het winkelcentrum zohard mogelijk langs passanten met mio's en fatbikes.
View attachment 77838
En nee haha dit is geen gezellig winkelcentrum maar een tocht gat haha
Je kan je voorstellen hoe t er uit ziet op een zaterdag en dan dio mio klootzakken en fatbikehufters er slalommend door heen knallen en zo hard mogelijk. de 2e prullenbak heeft eens een mio klootzak over de kop laten gaan
Niks mis mee.Die Dame met Rode jas , heeft geen Fat Bike .. maar een Fat-Ass .. die slalommend door de straat heen gaat .
iddNiks mis mee.