Kymko K-pipe 85cc afstellen (warmloper?)

jb2002

New Member
Vorrige week heb ik onder mijn k-pipe een 85cc cilinder gemonteerd met een 70cc kop. Na het inrijden ging ik de top proberen te halen en ineens motor uit en achterband vast, precies op de top. Gelukkig erna starte hij meteen en heb nergens last van, geen vermogen verlies helemaal niks. Waarschijnlijk dus een warmloper en veel geluk gehad.

Ik heb verder nog niks veranderd aan vertanding en afstelling enzo. Ik vroeg me af wat moet er allemaal afgesteld worden op de 85cc en wat moet er dus aangepast worden?
Ik heb nog een 20mm carb liggen ook alleen nog niet gemonteerd.

Ik merk dat ik al heel snel in z'n laatste versnelling zit en bij 60km/u al op 10.000 touren zit, dus vertanding moet sowieso aangepast worden.

Graag hulp, thnx

Advertisement - register to remove this

it's_A_Lex

Don't blame the messenger
Hoe is de cilinder en zuiger er aan toe? Als je van 10000rpm naar 0 ga is er toch een aardige kracht geweest die tegen heeft gewerkt.

Welke sproeier heb je in je carberateur zitten? En wat voor kleur is de bougie?

jb2002

New Member
Heb m'n cilinder er door garage in laten zetten omdat ik zelf niet veel verstand van sleutelen heb. Dus heb de cilinder niet nagekeken erna nog
Post automatically merged:

Hoe is de cilinder en zuiger er aan toe? Als je van 10000rpm naar 0 ga is er toch een aardige kracht geweest die tegen heeft gewerkt.

Zit een standaard sproeier in, bougie zal ik morgen even checken
Post automatically merged:

Zit een standaard sproeier in, bougie zal ik morgen even checken

Advertisement - register to remove this