Ik vraag me af of de gemiddelde dealer iets heeft/weet om aan te raden. De meeste zijn goedbedoelende fietsenmakers (niet negatief bedoeld) die ook geen enkel idee hebben hoe je een compleet dichtgetimmerd injectie-systeem moet aanpassen.Ik zou zelf (nu nog) niet aan je scooter sleutelen, eerst wachten tot de garantie is vervallen en dan kan je het zo gek maken als je wilt
Of naar je dealer gaan en kijken wat hij aanraad
Indien je hiervoor kiest, wil je jouw bevindingen delen?Ik heb die jongens van begrenzer..nl gesproken en die zeggen dat die ze kymco E5 modellen wel sneller kunnen krijgen voor 150€
Ik ben nog aan het twijfelen om het te doen maar mocht ik het doen laat ik het zeker hier wetenIndien je hiervoor kiest, wil je jouw bevindingen delen?
Groet,
Er schijnen idd wel mogelijkheden te zijn.Ik ben nog aan het twijfelen om het te doen maar mocht ik het doen laat ik het zeker hier weten
Ja ik had hun een mail gestuurd en zeiden dat tegen mij dus ik ga vanuit wat hun zeggen voor die bedragEr schijnen idd wel mogelijkheden te zijn.
Maar het programma van de ecu wijzigen, is toch wel wat lastiger dan een onbegrensde cdi wisselen op carburatie brommers.
Zou knap zijn als zij dat voor 150,- kunnen.
Jouw brommer loopt nu 45 zei je, hebben ze ook aangegeven hoe hard ie kan gaan voor die 150,- ?Ja ik had hun een mail gestuurd en zeiden dat tegen mij dus ik ga vanuit wat hun zeggen voor die bedrag
Jouw brommer loopt nu 45 zei je, hebben ze ook aangegeven hoe hard ie kan gaan voor die 150,- ?
Er is hier toch iemand die al langer met die ecu's bezig was ?Stel : het werkt niet , op (gebruikte / ook al 1 minuut ) Elektronica word geen Garantie gegeven, en terug sturen kan niet ... Pech = Geld weg.
Dus een injectie motorblok opvoeren is niet makelijk dus niet wen varioringetje verwijder ofz?Die brommer is eigenlijk helemaal niet op te voeren. Er zijn wel mensen (ook hier) die kunstjes kennen met de ecu en dan loopt 'ie 55.
Met heel veel moeilijke......!
Wat je ook kan doen, is terugbouwen naar ouderwetse carburatie.
Dan leg je er een draadboom in van voor 2018 en ga je naar NCY shop in Taiwan.
Daar bestel je dan een cilinderkop, uitlaat, 18mm carb, nokkenas.
Kost je om en nabij de 1500,- euro maar dan loopt 'ie wel 80.
Anders is er niet veel mee te beginnen, die injectie dingen.
Post automatically merged:
Ik vraag me af of de gemiddelde dealer iets heeft/weet om aan te raden. De meeste zijn goedbedoelende fietsenmakers (niet negatief bedoeld) die ook geen enkel idee hebben hoe je een compleet dichtgetimmerd injectie-systeem moet aanpassen.
Goed onderhoud plegen is heel wat anders dan tuning van lastige injectie-brommers.
Dus dat wordt naar de tuner en dan komen we al heel snel in de categorie, onderdelen bestellen.
Performance onderdelen wel te verstaan. En die zijn duur, heel duur.
Ik vind die prijzen bij bv NCY voor de 4t scooters eigenlijk nog wel redelijk,
tenminste, als je de prijzen vergelijkt met Takegawa, Kitako en Daytona voor Honda brommers.
300,- euro klinkt veel voor een NCY rvs performance uitlaat. Maar bij Zandri.nl kost de ori afgeknepen uitlaat van een Kymco Super 8 50 , kijk zelf maar, 540,- euro.
Dus een injectiemotorblok opvoeren is eigenlijk niet zo simpel zoals een varioringetje verwijderen?Die brommer is eigenlijk helemaal niet op te voeren. Er zijn wel mensen (ook hier) die kunstjes kennen met de ecu en dan loopt 'ie 55.
Met heel veel moeilijke......!
Wat je ook kan doen, is terugbouwen naar ouderwetse carburatie.
Dan leg je er een draadboom in van voor 2018 en ga je naar NCY shop in Taiwan.
Daar bestel je dan een cilinderkop, uitlaat, 18mm carb, nokkenas.
Kost je om en nabij de 1500,- euro maar dan loopt 'ie wel 80.
Anders is er niet veel mee te beginnen, die injectie dingen.
Post automatically merged:
Ik vraag me af of de gemiddelde dealer iets heeft/weet om aan te raden. De meeste zijn goedbedoelende fietsenmakers (niet negatief bedoeld) die ook geen enkel idee hebben hoe je een compleet dichtgetimmerd injectie-systeem moet aanpassen.
Goed onderhoud plegen is heel wat anders dan tuning van lastige injectie-brommers.
Dus dat wordt naar de tuner en dan komen we al heel snel in de categorie, onderdelen bestellen.
Performance onderdelen wel te verstaan. En die zijn duur, heel duur.
Ik vind die prijzen bij bv NCY voor de 4t scooters eigenlijk nog wel redelijk,
tenminste, als je de prijzen vergelijkt met Takegawa, Kitako en Daytona voor Honda brommers.
300,- euro klinkt veel voor een NCY rvs performance uitlaat. Maar bij Zandri.nl kost de ori afgeknepen uitlaat van een Kymco Super 8 50 , kijk zelf maar, 540,- euro.
Nee klopt bij die van mij zit een gladde bus in met 6 gram rollen en rijd 45 en met warm weer 47kmDus een injectie motorblok opvoeren is niet makelijk dus niet wen varioringetje verwijder ofz?
Post automatically merged:
Dus een injectiemotorblok opvoeren is eigenlijk niet zo simpel zoals een varioringetje verwijderen?
ik heb die van mij zonder problemen 65 laten lopenSeptember
Nou ik heb hem zonder problemen 65 laten lopen. Maar dan heb ik nog wel het oudere model met een CDI.merged