Kymco super 8 uitlaatschroeven kapot

Rocco007

New Member
Beste,

ik was net mijn kymco super 8 zijn band aan het vervangen waardoor ik mijn uitlaat natuurlijk moest eraf halen. Bij dit zijn mijn schroeven van mijn uitlaat (zoals in foto) B076C64D-A8F6-4A28-842A-C99AB66F8353.jpegkapot gegaan. Weet iemand als ik dit moet doorboren of is er een makkelijker weg om die te verwijderen?

Alvast Bedankt!
Rocco
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    142.8 KB · Views: 5
Advertisement - register to remove this

Hoe krijg je dit voor elkaar? Vast is vast.
Dit is een van de vervelende foutjes die je kan maken.
Wat je kunt proberen is een linkse tap erin draaien maar als je pech hebt krijgt je ze er niet meer uit en word het een nieuwe cilinderkit.

Ik zie dat de linker een stukje uitsteekt, kan je hem er niet uitdraaien met een tang?

Kijk dit filmpje even:
 
Ja het probleem hier was dat die lange schroeven(foto 1)(die nu afgekort zijn zoals te zien) vast zaten in die lange moeren van foto 2. Die zijn zodanig “verroest” dat die met het draaien van die lange moeren, ermee zijn afgekomen. Ik denk dat het oftwel een nieuwe cilinderkit wordt oftwel een oplossing proberen te vinden zoals een koppelmoer proberen te steken of die afgebroken schroeven terug erop te lassen :( toch thanks voor de hulp!
 
Ik vraag me af of die schroeven hier vast zitten of ze ook kunnen loskomen? Want dan zou ik inderdaad wel proberen met een linkse tap erin te krijgen. Ik ben namelijk niet zo een expert bij brommers en scooters, maar probeer wel mijn handje erbij te steken dus sorry voor zo domme vragen
FE136F52-3F45-4A34-AACA-011DBDEA1730.jpeg
 
woon je in de buurt van het Westland, of is het al verholpen?
Post automatically merged:

woon je in de buurt van het Westland, of is het al verholpen?
Oh en vragen zijn pas dom, als je ze niet steld, mooi man, hoop dat ik je mag helpen, let wel ik zal een vergoeding vragen, maar dat is in overleg :)
 
Back
Top