Kymco super 8 street opvoeren

JDK

New Member
Beste forumleden,
Ik ben in het bezit van een kymco super 8 street bouwjaar 2015. Het is een 4t 50c brom uitvoering en gaat nu zo'n 53 op de teller. Mijn vraag was of iemand weet hoe ik op een makkelijke manier de scooter kan opvoeren. Geen ander blok etc. 60 op de teller zou al mooi zijn. Ik hoor het graag. Mvg
 
Advertisement - register to remove this

JDK,

deze vraag is al meerdere keren hier op het forum geplaatst.
Ik heb er geen ervaring mee maar het schijnt dat de Kymco Super 8 zich niet goed laat opvoeren.
Misschien even zoeken met de zoekfunctie, je komt de draadjes vanzelf tegen en kunt de ervaringen lezen.
 
Beste forumleden,
Ik ben in het bezit van een kymco super 8 street bouwjaar 2015. Het is een 4t 50c brom uitvoering en gaat nu zo'n 53 op de teller. Mijn vraag was of iemand weet hoe ik op een makkelijke manier de scooter kan opvoeren. Geen ander blok etc. 60 op de teller zou al mooi zijn. Ik hoor het graag. Mvg
Zover ik weet word dat voor een super 8 wel echt een ander blok vinden. Super 8’s zijn schijnbaar niet vooruit te branden wegens de grote wielen en een verkeerde vertanding.
Maar ik heb persoonlijk geen ervaring meg deze scooter dus ik kan verder niets zeggen.
 
Beste forumleden,
Ik ben in het bezit van een kymco super 8 street bouwjaar 2015. Het is een 4t 50c brom uitvoering en gaat nu zo'n 53 op de teller. Mijn vraag was of iemand weet hoe ik op een makkelijke manier de scooter kan opvoeren. Geen ander blok etc. 60 op de teller zou al mooi zijn. Ik hoor het graag. Mvg
Post automatically merged:

80cc setje erop zetten, is in werkelijkheid 72cc, huidige kop en het rijdt netjes 60. of wat harder, bij orri carb sproeier 82, de mijne reedt bijna 70.
Kleppen afstellen op inlaat 0,8 en uitlaat 0,10, mits je niets aan de vertanding hebt gedaan, is dit de beste setup, ik doe alles en alleen met Kymco.
 
Post automatically merged: