Kymco super 8 loopt opeens stuk langzamer?

Biekieborn

New Member
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb even een aantal vraagjes. Ik heb een kymco super 8 uit 2008, staat nu 22000 km op. Altijd redelijk onderhouden en was ontgrenst dus liep 72 op de teller ongeveer. Nu zat er dus laatst een technische storing in. Het contact omdraaien deed opeens niks meer. Heb m naar de garage gebracht zodat hun het konden oplossen want ik heb geen skills om daarmee te dealen. Het knipperlichtrelais had een storing veroorzaakt waardoor een zekeringetje te warm was geworden (en gesmolten) en de spanningsregelaar was naar de gallemiezen doordat ie te veel laadspanning kreeg. Maargoed, dat is allemaal vervangen en hij deed het weer. Ook heb ik gelijk een ander voorbandje eronder laten zetten en hij heeft een kleine beurt gekregen. (olie, bougie) Maar nadat ik de scooter terugkreeg van de garage loopt hij ineens nog maar max 61 op de teller? Ik heb al bij de v-snaar en rolletjes gekeken en dat ziet er nog prima uit. (Hij liep dus voor de onderhoudsbeurt nog 72 teller) Hij loopt verder wel hartstikke prima. Hij trekt ook nog even hard op naar de 50 teller als ie normaal deed. Geen last van stotteren of iets dergelijks. Iemand die weet wat t is? Is echt ongelofelijk klote want ik woon in de polder en met 60 gps kon je net nog lekker meekomen met t verkeer, wat nu dus niet meer kan :/

Oh en mn dimlicht aan de rechterkant is kapot. Groot licht doet het nog wel. Iemand die weet wat voor lampje er in moet en evt een linkje zou kunnen sturen?:)
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Oh en mn dimlicht aan de rechterkant is kapot. Groot licht doet het nog wel. Iemand die weet wat voor lampje er in moet en evt een linkje zou kunnen sturen?:)
Alvast bedankt!

Wat houd je tegen om even zelf te kijken en gelijk langs een automaterialenzaak te rijden om een nieuw lampje te kopen?
 
Wat houd je tegen om even zelf te kijken en gelijk langs een automaterialenzaak te rijden om een nieuw lampje te kopen?
Het is echt een enorm gekloot om de voorkap eraf te halen en ik kan niet precies vinden wat voor lampje t is. Als iemand het weet kan ik m bestellen en er gewoon in 1 keer instoppen. Maar is ook niet van groot belang hoor, dacht als ik toch wat post :)
 
Back
Top