kymco super 8 4t 2019 hoe voer je hem op

jim1234

New Member
i wil mijn scoooter opvoeren het is een kymco super 8 4t 2019 alvast bedankt
Post automatically merged:

ik wil hem graag opvoeren maakt nii uit wat het kost
 
Advertisement - register to remove this

Heb je het brandstofinjectie model?

Zoja dan wordt het een lastig verhaal. Ik weet eigenlijk niet of je deze ECU al kan "cracken" of hem kan vervangen, anders zal cilinder wisselen een lastig verhaal worden.



Heb je het carburateur model (originele GY6) dan is een 80cc/50mm cilinder de grootste die erin past zonder het carter uit te moeten boren. Dat is wat ik op het moment heb in mijn 2011 Super 8. (heel misschien dat een 52mm cilinder nog past als je er eentje vind met een hele dunne rok)


Wat is je topsnelheid doel?

De Super 8 is een vervelendere scooter om een hoge snelheid te laten rijden omdat ie een vertanding heeft die eigenlijk niet helemaal optimaal is voor het 14" achterwiel. Sneller dan 70kmh zal lastig worden omdat je de overbrenging heel lastig langer kunt maken in deze scooter.


65 tot 70 is wel haalbaar als je de cilinder wisselt en een goeie varioset installeert, MITS je het carburateur model hebt.




Gezien je een 2019 model hebt ga ik ervanuit dat je brandstofinjectie hebt. Ik weet eigenlijk niet hoe dat bij die precies zit. Bij een carburateur stel je gewoon de carburateur opnieuw af met een andere sproeier en dergelijke om hem weer mooi lopend te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dit werkt met brandstofinjectie. Dat kan je waarschijnlijk niet zelf doen.
 
Back
Top