Dit gegeven zegt eigenlijk al genoeg....hij heeft het de afgelopen paar weken super gedaan (toen t nog minder warm was) heb zelf ook gemerkt dat als ik in de kou rij dat die dan veel beter presteert
ik ga het morgen proberen en dan laat ik het verder weten! iig alvast bedanktHitte/warmtegraad staat weergegeven in de codering van de bougie, bijvoorbeeld: NGK BRHS 8.
Het cijfer geeft de warmtegraad aan, in dit geval 8 wat normaliter wel de max is op cilinders welke als laagtoerig aangeduid worden.
(70cc Malossi sport!?) Zowel op AC als LC cilinders.
Maar goed, rond blijven rijden met half gas op een goede hoop van zegen is niet echt de juiste aanpak!
Kan wel, maar ikzelf zou er gek van worden. als het niet naar m'n zin draait/loopt en/of rijdt...
Schroef dicht en vervolgens anderhalve slag uitdraaien is in principe de basis afstelling en niet de definitieve!
Men komt er niet onderuit om het juiste punt te vinden helaas.
ja, daarom zitten er ook interkoelers op auto's met turbo's om de lucht extra op te warmen zodat er meer brandstof bij de lucht kan... oh wacht...Warme lucht is over het algemeen zwaarder als koude lucht dus is opnieuw afstellen wel gewenst!
éérst kijken hoe deze bougie er uit ziet, haal 'm maar uit je cilinderkop, niet uit je hoofd, dan kan je zìen wat het is en hoe ie kleurt.uit mn hoofd zit er al een bougie jn met hittegraad 8 is het dan alleen luchtschroef en sproeier?
Post automatically merged:
en dan 2 sproeiers kleiner ongeveer?
wut?weet je toevallig welk merk carb er standaard onder een carb zit ivm met sproeiers bestellen