kymco people one

jan-231

New Member
Mijn kymco people one 125i gaat niet harder dan 60. ik heb de kleppen gecheckt bougie, luchtfilter en olie vernieuwd. v snaar zit goed. iemand die weet wat het kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het niet over je koppeling noch je vario.
Je kunt wel vermoeden dat je rolletjes in orde zijn maar heb je dit ook gecontroleerd?
Is je riem nog breed genoeg?
Wordt je vario en koppelingpoulie volledig benut en heb je dit gecontroleerd met een stift?
Maakt de scooter overtoeren bij de huidige top van 60 kmpu?

hij trekt ook heel snel naar 60/62
Dit laat mij toch vermoeden dat de motor aan sich toch wel in orde is of ondervind je ook problemen zoals bijvoorbeeld slecht starten, inhouden, niet meer reageren op gas geven of stotteren?
Motormanagement lampje licht niet op neem ik aan?
 
Last edited:
Je kunt wel vermoeden dat je rolletjes in orde zijn maar heb je dit ook gecontroleerd?
ja heb allebei er uit gehaald rolletjes zijn nog goed en trekveren zagen er goed uit
Is je riem nog breed genoeg?
welke riem? kan dit veel invloed hebben?
Wordt je vario en koppelingpoulie volledig benut en heb je dit gecontroleerd met een stift?
niet met een stift wel gwn de motor gestart zonder carterpan. Alles word volledig benut
Maakt de scooter overtoeren bij de huidige top van 60 kmpu?
Nee
Dit laat mij toch vermoeden dat de motor aan sich toch wel in orde is of ondervind je ook problemen zoals bijvoorbeeld slecht starten, inhouden, niet meer reageren op gas geven of stotteren?
geen van deze problemen
Motormanagement lampje licht niet op neem ik aan?
nee licht niet op
 
welke riem? kan dit veel invloed hebben?
Hiermee bedoelde ik de v-snaar, dit kan zeker invloed hebben maar als de vario en de poulie van de koppeling benut wordt is dit wel in orde.
ja heb allebei er uit gehaald rolletjes zijn nog goed en trekveren zagen er goed uit
Trekveren doen niks aan de topsnelheid maar wat bedoel je met "heb allebei eruit gehaald rolletjes zijn nog goed" want je hebt meer dan 2 rolletjes in je vario?
 
Hiermee bedoelde ik de v-snaar, dit kan zeker invloed hebben maar als de vario en de poulie van de koppeling benut wordt is dit wel in orde.

Trekveren doen niks aan de topsnelheid maar wat bedoel je met "heb allebei eruit gehaald rolletjes zijn nog goed" want je hebt meer dan 2 rolletjes in je vario?
met allebei bedoelde ik koppeling en vario
 
Back
Top