Kymco kickstarter problemen

Niet elke GY6 motor heeft die geloof ik. Kymco in elk geval wel.
Dat eerst maar proberen dan.
Maar kan best zijn dat er één en ander stuk is gegaan. vooral door ontbreken van de pakking. Zou me niks verbazen als de aangrijpring op de vario doorslipt doordat de groefjes stuk zijn gegaan van de ring zelf of de as. Ik hoop het niet voor je.
 
Niet elke GY6 motor heeft die geloof ik. Kymco in elk geval wel.
Dat eerst maar proberen dan.
Maar kan best zijn dat er één en ander stuk is gegaan. vooral door ontbreken van de pakking. Zou me niks verbazen als de aangrijpring op de vario doorslipt doordat de groefjes stuk zijn gegaan van de ring zelf of de as. Ik hoop het niet voor je.

heb de kickstarter sowieso niet nodig, maar zal hem aankomende week even wegbrengen, zal je laten weten wat het was. Zelf totaal geen zin om ermee te blijven kloten en die ringetjes bestellen kan 10 weken duren LOL.
 
heb de kickstarter sowieso niet nodig, maar zal hem aankomende week even wegbrengen, zal je laten weten wat het was. Zelf totaal geen zin om ermee te blijven kloten en die ringetjes bestellen kan 10 weken duren LOL.
Scennix, hoe is het afgelopen met dit probleem. Is dit ooit opgelost?
Ik heb namelijk wel een hoop antwoorden op dit mystery.
Zelf ook meegemaakt, sterker nog... ik heb hier op mijn werkplaats nog steeds een agility 16" staan uit 2010 zonder werkende kick.
Ik ben daarom ook heel benieuwd naar het bouwjaar van desbetreffende kymco.

Mvg. Casper
 
Scennix, hoe is het afgelopen met dit probleem. Is dit ooit opgelost?
Ik heb namelijk wel een hoop antwoorden op dit mystery.
Zelf ook meegemaakt, sterker nog... ik heb hier op mijn werkplaats nog steeds een agility 16" staan uit 2010 zonder werkende kick.
Ik ben daarom ook heel benieuwd naar het bouwjaar van desbetreffende kymco.

Mvg. Casper

versleten kickstarter deksel. Nieuwe oplaten zetten voor 150,- ofzo.
Post automatically merged:

Scennix, hoe is het afgelopen met dit probleem. Is dit ooit opgelost?
Ik heb namelijk wel een hoop antwoorden op dit mystery.
Zelf ook meegemaakt, sterker nog... ik heb hier op mijn werkplaats nog steeds een agility 16" staan uit 2010 zonder werkende kick.
Ik ben daarom ook heel benieuwd naar het bouwjaar van desbetreffende kymco.

Mvg. Casper

2010
 
versleten kickstarter deksel. Nieuwe oplaten zetten voor 150,- ofzo.
Post automatically merged:



2010
Precies! 2010... Dat dacht ik dus al.
Hetzelfde bouwjaar als die ik hier heb staan, deze klep is voor een 16" nergens meer te vinden, vette pech dus.
Als ik een originele zou bestellen by Kymco hangt er een prijskaartje aan van maar liefst € 209,22.-
Het is in jou voordeel geweest dat het om een 12" ging. Daar was genoeg voor te vinden zelfs 2e hands.
Ik kwam erachter dat de onderdelen zeer schaars te verkrijgen zijn voor het model van prod. jaar (2010-2012)
Iig, bedankt voor je reply
 
Precies! 2010... Dat dacht ik dus al.
Hetzelfde bouwjaar als die ik hier heb staan, deze klep is voor een 16" nergens meer te vinden, vette pech dus.
Als ik een originele zou bestellen by Kymco hangt er een prijskaartje aan van maar liefst € 209,22.-
Het is in jou voordeel geweest dat het om een 12" ging. Daar was genoeg voor te vinden zelfs 2e hands.
Ik kwam erachter dat de onderdelen zeer schaars te verkrijgen zijn voor het model van prod. jaar (2010-2012)
Iig, bedankt voor je reply

mijne is gloednieuw van kymco zelf, je moet gewoon erkende kymco dealers hebben. Die zitten er zat in mijn regio
 
Het probleem dat jij beschrijft klinkt precies hetzelfde als waar ik laatst mee zat. Omdat de kickstart van mijn Kymco Agility niet meer heel soepel ging, dacht ik dat de snelste oplossing was om de onderdelen van een Chinees carterdeksel even over te zetten. Uiteindelijk kwam ik er na een lange tijd van sleutelen en frustratie achter dat de steel van het Chinese rondsel een paar millimeter langer was en daardoor niet diep genoeg in het deksel terug kon zakken.
 
Back
Top