kymco k-pipe blok

Telefonica2.

Well-Known Member
Goededag allen. vanmiddag heb ik een Kymco K-pipe gekocht. Morgen haal ik hem op bij een scooterzaak in de buurt.
Nu gaat t verhaal(zijn eerlijke mensen en kom er al vanaf 2005) dat de vorige eigenaar een vastloper gehad heeft en de cilinder enkop vervangen heeft maar niet de krukas. Nu blijkt deze kapot te zijn en nu kan ik die krukas nergens vinden(zandri wel maar dat is een fikse prijs).Nu ben ik aan het zoeken naar wat voor een blok dit is en wat er op lijkt en of er iets van bijvoorbeeld lifan op zou passen. Informatie over deze brommer is zeer schaars helaas en hoop ik hier tussen de heren professoren iemand er meer van af weet en/of er wat over weet te vertellen. mvg robert
 
Advertisement - register to remove this

Idd die van de active blijkt ook te passen zag ik net. Ben al een aantal uur aan t zoeken. Creditcard heb ik niet. paypal wel.
Ben ook op zoek naar t klepje boven op de kop bocen de kleppen(zoals sym ook heeft)en pakkingset. De k-pipe gaat zelden kapot of haast niet verkocht gezien t aanbod van onderdelen haha
denk dat ik hem daar dan bestel.eens neuzen of ze hebben wat ik allemaal nodig heb. dan kan dat nogal schelen.
alles compleet kost daar 108, hier in nl de originele krukas 178!. Bedankt voor die site!
 
Last edited:

Moet zo te zien ook prima zijn. Dan zou ik het wel aandurven. Die onderdelen hebben ze daar misschien ook wel?

Denk heel weinig verkocht inderdaad. En Kymco kennende zal het blok ook wel in orde zijn. Vind het ook wel een leuk ding eigenlijk. Zo te zien viel de nieuwprijs ook wel mee. Maar ja, een scooter is natuurlijk wel handiger, kan een passagier mee, wat spullen, etc.
 

Moet zo te zien ook prima zijn. Dan zou ik het wel aandurven. Die onderdelen hebben ze daar misschien ook wel?

Denk heel weinig verkocht inderdaad. En Kymco kennende zal het blok ook wel in orde zijn. Vind het ook wel een leuk ding eigenlijk. Zo te zien viel de nieuwprijs ook wel mee. Maar ja, een scooter is natuurlijk wel handiger, kan een passagier mee, wat spullen, etc.
Passagier kan wel, spullen niet maar als ik spullen mee moet nemen kan ik de dink wel pakken :cool:
Paypal heb ik iig. volgende maand maar ff bestellen. want vakantie net afgerekend en de auto moet ook voor de apk haha.
 
Back
Top