Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
New media
New media comments
New resources
New profile posts
Latest activity
Media
New media
New comments
Search media
Resources
Latest reviews
Search resources
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
NSSC
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
Kymco grandink 50 cc tweedehands met vastgeroeste Krukaslager en zuigerstang
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="rlie12" data-source="post: 3547823" data-attributes="member: 76125"><p>hallo ik heb tweehands een kymco grandink 50 cc gekocht met vastgeroeste Bendix krukaslagers en zuigerstang en ontbrekende contactsleutel defecte Stator Bobine ontsteking en korte omschrijving `start niet' alle vermelde onderdelen heb ik nagemeten dan wel vervangen ,maar of Electrisch of Kickstart de scooter wil nog niet starten heb wel in ieder geval vonk en compressie heeft iemand bruikbare tips ,ook heb ik wat speling in de connector plug van de CDI waardoor de CDI net niet voldoende contact maakt met de doorverbinding Bobine Ontsteking ,ik heb er inmiddels een flinke tyrap op gedaan zodat de plug in de CDI zeker voldoende contact moet maken en dit hoor je vervlogens duidelijk bij het starten ,je hoort de CDI een tak tak geluid maken en bij Bougie los massa test duidelijk een vonk creeren ,alle tips zijn welkom ,echter Electrisch starten doet ie nog niet ,contactbreuk bij aansluitplug CDI ondekt ietsje speling in connector waardoor er net geen vonk puls naar bobine wordt gestuurt ,opgelost met zeer stevige Tyrap om connector en CDI behuizing heen en geleidelijk heel strak onder spanning brengen ,heeft geholpen bougie heeft nu regelmatiger vonk ,ook oude benzine afgetapt en V power nieuwe brandstof ,ook ben ik bezig met inbouwen alarm echter zonder duidelijke schema of documentatie er zat geen documentatie bij ook geen draadboom tussenverbinding ,is voor dit model niet meer leverbaar dus heb ik zelf een draadboom gemaakt dmv op maat naar de 8 polige connector AMP stekkertjes 2 mm breed en montagedraad nu nog in de draadboom scooter aansluiten met afstandbed</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rlie12, post: 3547823, member: 76125"] hallo ik heb tweehands een kymco grandink 50 cc gekocht met vastgeroeste Bendix krukaslagers en zuigerstang en ontbrekende contactsleutel defecte Stator Bobine ontsteking en korte omschrijving `start niet' alle vermelde onderdelen heb ik nagemeten dan wel vervangen ,maar of Electrisch of Kickstart de scooter wil nog niet starten heb wel in ieder geval vonk en compressie heeft iemand bruikbare tips ,ook heb ik wat speling in de connector plug van de CDI waardoor de CDI net niet voldoende contact maakt met de doorverbinding Bobine Ontsteking ,ik heb er inmiddels een flinke tyrap op gedaan zodat de plug in de CDI zeker voldoende contact moet maken en dit hoor je vervlogens duidelijk bij het starten ,je hoort de CDI een tak tak geluid maken en bij Bougie los massa test duidelijk een vonk creeren ,alle tips zijn welkom ,echter Electrisch starten doet ie nog niet ,contactbreuk bij aansluitplug CDI ondekt ietsje speling in connector waardoor er net geen vonk puls naar bobine wordt gestuurt ,opgelost met zeer stevige Tyrap om connector en CDI behuizing heen en geleidelijk heel strak onder spanning brengen ,heeft geholpen bougie heeft nu regelmatiger vonk ,ook oude benzine afgetapt en V power nieuwe brandstof ,ook ben ik bezig met inbouwen alarm echter zonder duidelijke schema of documentatie er zat geen documentatie bij ook geen draadboom tussenverbinding ,is voor dit model niet meer leverbaar dus heb ik zelf een draadboom gemaakt dmv op maat naar de 8 polige connector AMP stekkertjes 2 mm breed en montagedraad nu nog in de draadboom scooter aansluiten met afstandbed [/QUOTE]
Verification
Post reply
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
Kymco grandink 50 cc tweedehands met vastgeroeste Krukaslager en zuigerstang
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…