Kymco Dink 2017 Lang stilgestaan / stationair afstelling reageert niet

berg op kan ik me voorstellen(ligt wel aan het aantal procent je omhoog gaat) dat de snelheid zakt. Het klinkt haast alsof je compressie mist en/of je carb toch niet goed afgesteld staat.Mijn dink gaat makkelijk de spoorbrug van Zwolle op (die gaat goed stijl kan ik je vermelden) en mijn dink loopt max 54 en rijd er met 40 omhoog zonder veel moeite met 34K op de teller en dat blok zal vast en zeker eens gereviseerd zijn. (heeeele oude foto)dus als uw dink goed afgesteld is en alles in orde is moet dat makkelijk lukken.1666642245796.png
 
Probleem is vaak als een Scooter lang heeft stilgestaan ... Benzine verglaasd , en word een stroperige zooi , de Kanalen die in de Carburateur zitten , kunnen verstopt raken , er zitten meer openingen in, dan alleen de Sproeier en sproeier mengbuis.
Eventueel de Carburateur eens goed uit elkaar halen , en in een bakje met Acceton gooien ... (Vlotter beter niet , die smelt dan weg ).
 
berg op kan ik me voorstellen(ligt wel aan het aantal procent je omhoog gaat) dat de snelheid zakt. Het klinkt haast alsof je compressie mist en/of je carb toch niet goed afgesteld staat.Mijn dink gaat makkelijk de spoorbrug van Zwolle op (die gaat goed stijl kan ik je vermelden) en mijn dink loopt max 54 en rijd er met 40 omhoog zonder veel moeite met 34K op de teller en dat blok zal vast en zeker eens gereviseerd zijn. (heeeele oude foto)dus als uw dink goed afgesteld is en alles in orde is moet dat makkelijk lukken.View attachment 67275
Van 54 terug naar 40 is wel vergelijkbaar met die van mij. Ik dacht dat deze scooter gezien de pk’s makkelijk met weinig snelheidsverlies de berg op moest kunnen.
Post automatically merged:

Probleem is vaak als een Scooter lang heeft stilgestaan ... Benzine verglaasd , en word een stroperige zooi , de Kanalen die in de Carburateur zitten , kunnen verstopt raken , er zitten meer openingen in, dan alleen de Sproeier en sproeier mengbuis.
Dan ga ik dat nog maar proberen. Dankje
 
Van 54 terug naar 40 is wel vergelijkbaar met die van mij. Ik dacht dat deze scooter gezien de pk’s makkelijk met weinig snelheidsverlies de berg op moest kunnen.
Post automatically merged:


Dan ga ik dat nog maar proberen. Dankje
vergis je niet ... Een Dink is best een Zware Scooter, en weet niet wat jou Gewicht is ...( NO Offence )... krijgt het kleine Motortje het aardig te verduren..
Om het Toeren verloop beter te krijgen / gelijk te houden , is een Malossi Multivar met witte drukveer een uitkomst.
 
vergis je niet ... Een Dink is best een Zware Scooter, en weet niet wat jou Gewicht is ...( NO Offence )... krijgt het kleine Motortje het aardig te verduren..
Om het Toeren verloop beter te krijgen / gelijk te houden , is een Malossi Multivar met witte drukveer een uitkomst.
Kun je me uitleggen wat dat is en waar die gemonteerd zit
 
Kun je me uitleggen wat dat is en waar die gemonteerd zit
Ga eens naar : You-Tube ... Volgas met Joey ... Multivar ... snellere en makkelijke uitleg . niet dat we het zelf niet willen uitleggen? is makkelijker .
Ik heb zelf een Daily Driver Peugeot - 4 takt , en ga regelmatig door de Kil-Tunnel ,(betaal tunnel / Scooter Gratis ), helling is 10 % , Scooter kakte totaal in , ging met 35 / 40 Km /U omhoog , met Multivar Vario en witte Drukveer , niet meer .
 
Last edited:
Back
Top