Kymco agility

Steenbeek

New Member
In april heb ik een nieuwe kymco agility 4takt 50 cc gekocht. Vanaf het begin starte hij al niet met behulp ban de elektrische start. Ik moest altijd gas bijgeven en als ik stil stond de eerste 10 minuten dan viel hij uit. Bij de 3000 km beurt heb ik dit bij de dealer aangekaart en hebben ze ook een modificatie gedaan waardoor hij wat sneller loopt. Toen ik hem terug kreeg viel hij idd niet meer uit maar bij warme motor reed hij heel hard vanzelf weg. Ik ben teruggegaan en nu valt hij weer af en toe uit bij koude motor als ik stilsta maar bij warme motor rijd hij weer vanzelf. Ook wisselt de topsnelheid. Soms blijft ie op 55 en dan opeens kan hij naar 65 doorschieten. Dit gebeurt volledig willekeurig. Nu ben ik al 4 x terug geweest voor dit probleem en ze weten het niet op te lossen. Ik heb ook het vertrouwen in deze zaak verloren. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?



alvast bedankt,
Steenbeek
 
Advertisement - register to remove this

er zijn vast nog wel andere scooterzaken in de buurt. Duurde mij ook even voordat ik de goede had gevonden.
Dit probleem komt waarschijnlijk door een slecht afgestelde lucht en stationairschroef, of hij trekt ergens valse lucht
 
Back
Top