Hallo iedereen,
Ik heb mijn Kymco Agility 4tak uit 2015 met 7000km op de teller een paar dagen geleden naar de garage gebracht voor zijn jaarlijkse onderhoud beurt.
De scooter liep perfect voor deze beurt, tijdens de beurt is er een snelle variobus in gegaan en hierdoor rijdt hij nu max 55km/u
Voor de rest in de bougie vervangen, motorolie vervangen, luchtfilter schoongemaakt, geen andere modificaties aan de scooter behalve de gladde bus.
Als ik nu op de scooter rond de 35/40 rijdt merk ik dat de scooter gaat trillen. Je merkt het aan het stuur en ook bij het zadel dan de scooter aan het trillen is en lijkt in te houden. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien verkeerde afstelling van de carburateur?
Ik heb mijn Kymco Agility 4tak uit 2015 met 7000km op de teller een paar dagen geleden naar de garage gebracht voor zijn jaarlijkse onderhoud beurt.
De scooter liep perfect voor deze beurt, tijdens de beurt is er een snelle variobus in gegaan en hierdoor rijdt hij nu max 55km/u
Voor de rest in de bougie vervangen, motorolie vervangen, luchtfilter schoongemaakt, geen andere modificaties aan de scooter behalve de gladde bus.
Als ik nu op de scooter rond de 35/40 rijdt merk ik dat de scooter gaat trillen. Je merkt het aan het stuur en ook bij het zadel dan de scooter aan het trillen is en lijkt in te houden. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien verkeerde afstelling van de carburateur?
Last edited: