Kymco agility big bore kit

Csr

Member
Beste tuners,
Ik ben van plan een 100cc (50mm) big bore kit op een kymco agility te monteren. Zijn er nog dingen waar ik mee rekening moet houden? Dacht zelf aan:
- grote sproeiers 86-92
- airbox tunen (voorste rubber slang weghalen, gaten in deksel boren)
- zwaardere rollers 7gr of 8 of 9 (heb nu al een polini vario erop)
- strakke trekveertjes en drukveer
- twijfel aan/met A9 camshaft

Scooter is nu al onbegrensd.
 
Advertisement - register to remove this

Denk niet veel verschil met 72cc, wel nog iets sneller en hogere top. Rij zelf ook met 72cc en vind dat echt lekker rijden, zat ook te twijfelen bij monteren nieuwe cilinderset om voor 50mm te gaan. Maar toch voor de 72cc gekozen want de set was ook meer compleet.
 
Denk niet veel verschil met 72cc, wel nog iets sneller en hogere top. Rij zelf ook met 72cc en vind dat echt lekker rijden, zat ook te twijfelen bij monteren nieuwe cilinderset om voor 50mm te gaan. Maar toch voor de 72cc gekozen want de set was ook meer compleet.
Heb je ook met je 72cc dat het blok iets meer trilt?
 
heb je ook al een 70 cc kop/komt er ook een passende kop bij?
de standaard klepjes zijn volgens mij je eerste bottleneck (bij 50 cc eigenlijk al)
Nu rij ik met alleen een 72cc cilinder en originele kop. De kit komt met cilinder inclusief kop, ben van plan de originele tuimelaars (rockers) te gebruiken met een A9 camshaft.
 
Back
Top