Kymco Agility 50 verliest Snelheid

Kymco agility 50 verliest snelheid

  • Bobine

    Votes: 0 0.0%
  • ?

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

Kymco010

New Member
hallo,

Heb sinds vandaag een probleem met mijn Kymco Agility 50, de scooter houdt bij volgas namelijk gas in. Je hoort heel de tijd het uitlaat stoterende geluiden maken wat eerst niet zo was. Heb nog 2 weken eerder een kleine beurt laten maken waar ook een probleem was namelijk dat de scooter niet startte. Dat is nu verholpen alleen als de scooter binnen is en naar buiten haal start ie meteen op, en als die buiten staat start ie moeilijk (monteur zei dat het door koud weer mogelijk is). Nu is mijn vraag waarom verliest mijn scooter ineens vermogen en verliest ie snelheid en waarom hoor ik propende geluiden uit mijn uitlaat?. (Mijn vriend had nog gezegd dat het door de bobine kan liggen maar dacht toch dat misschien iemand anders meer verstand heeft). Heb trouwens niet zoveel verstand van scooters maar probeer mn best en ik hoop dat ik zsm kan geholpen worden!
 
Advertisement - register to remove this

Controleer eens of je luchtfilter geen valse lucht trekt langs de aansluitingen op je carburateur. En of alle slangen goed vast zitten met een slangklemmetje.
 
Back
Top