Jan-Willem
B*nn*d
De scooter liep standaard 45km/h al snel heb ik beurtje gedaan en een “tuningskit” gemonteerd.
Die bestaat uit een grotere sproeier ( 84 ) en een gladde vario bus.
De kleppen spelling staat op 0.05 inlaat en 0.10 uitlaat.
De scooter trekt nog wel erg langzaam vooral met rollend acceleren.
De scooter startte stukken beter en nu rijd die zoon 60km/h tot 70km/h.
De topsnelheid varieert heel erg, de begrenzer die de scooter nu nog heeft is de CDI begrenzer.
Eigenlijk houd die het toerental in op hoge toeren, maar gek genoeg merk je dit niet.
Heeft het überhaupt zin om een onbegrensde CDI te kopen als de scooter niet altijd naar zijn top trekt?
Hoe zit het met die onbegrensde CDI, word alleen de toeren begrenzer opgeven of word ook de ontsteking ook vervroegt?
Die bestaat uit een grotere sproeier ( 84 ) en een gladde vario bus.
De kleppen spelling staat op 0.05 inlaat en 0.10 uitlaat.
De scooter trekt nog wel erg langzaam vooral met rollend acceleren.
De scooter startte stukken beter en nu rijd die zoon 60km/h tot 70km/h.
De topsnelheid varieert heel erg, de begrenzer die de scooter nu nog heeft is de CDI begrenzer.
Eigenlijk houd die het toerental in op hoge toeren, maar gek genoeg merk je dit niet.
Heeft het überhaupt zin om een onbegrensde CDI te kopen als de scooter niet altijd naar zijn top trekt?
Hoe zit het met die onbegrensde CDI, word alleen de toeren begrenzer opgeven of word ook de ontsteking ook vervroegt?