kymco agility 50 start niet meer

Hoi ik heb nu zoveel verstand kan jij misschien stap voor stap zeggen hoe ik dat moet doen?
Ja dat kan ik.
1. Je gaat naar kparts.nl en besteld 2x deze
https://www.k-parts.nl/steekzekeringhouder-universeel-met-draad.html KLIK OP BETALEN (zwart is op zich niet zo belangrijk).
2. als je ze binnen hebt stop je de zekeringen erin. (10 ampère ofzo)
3. Je pakt een sterschroevendraaier en een kniptang en opent je accu bak.
4. Je knipt de zekeringhouders die er zitten af en verbind de nieuwe zekeringhouders met bijv kroonsteentjes, verbindings lasdopjes etc. (Zie foto's) en rolt de verbindingen in vinyltape, krimpkousjes etc.
5. Je sluit de accubak en start je scooter
6. Pot bier
 

Attachments

  • heliumhotshop_waterproof_tape_1.jpg
    heliumhotshop_waterproof_tape_1.jpg
    65.8 KB · Views: 0
  • 51w8lfXD0VL._AC_SY1000_.jpg
    51w8lfXD0VL._AC_SY1000_.jpg
    33.9 KB · Views: 0
  • cable-engineer-25-stuks-waterdichte-krimpkous-spli.jpg
    cable-engineer-25-stuks-waterdichte-krimpkous-spli.jpg
    204.9 KB · Views: 2
  • 20-stuks-Kabelschoen-Krimp-Connector-–-Kogel-–-Rood-–-Geïsoleerd-–-FRD-1.25-–-156-–-MPDI-1.25...jpg
    20-stuks-Kabelschoen-Krimp-Connector-–-Kogel-–-Rood-–-Geïsoleerd-–-FRD-1.25-–-156-–-MPDI-1.25...jpg
    32.4 KB · Views: 0
Je kickstart werkt eigenlijk altijd, ook met lege accu.
Wat bedoel je daar nou precies mee?
Zit de kickstarter vast? Gaat het pedaal niet op en neer?

Of slaat de motor niet aan als je de kickstart gebruikt?

We weten nou intussen nog steeds niet of je bougie vonkt....
Eens
 
dag mensen ik heb een probleem met mijn kymco agility 50 2018 model 15k km


heb gister bezorgd op mijn scooter veel achter elkaar gereden (wat ik niet zo vaak doe) na een paar uur rijden stopte ik voor een halfuur in die tijd stond mijn scooter uit. na dat halfuur ben ik gelijk op mijn scooter gestapt en gaan rijden. na 3 min viel mijn scooter rustig uit alsof het het hart opgaf. vanaf dat moment deed kickstart en elektrische start het niet. bij elektrische start hoor ik een tikkend geluid verder gebeurd er niks bijzonders bij kickstart hoor ik niks. claxon , remlicht en voorlicht doen het goed ik zie geen verzwakking. aan wat kan het zitten? bougie , startschakelaar? hoop dat iemand mij kan helpen
Als je start valt je verlichting dan uit? Als je dan tegelijkertijd claxoneert valt de claxon dan uit?

Als de kickstart niks doet dan zou ik beginnen met demonteren van de carterdeksel en kijken of de krukas wel rond kan draaien.
Ook het kickstartmechanisme controleren.
 
Dank Julie wel voor al de reacties. Het was mijn bougiekabels die was gewoon los weet zelf niet hoe dat kan misschien ben k te hard door en drempel gaan rijden
heb je kaal schroefdraad waar je dop op drukt of met aansluiting om dop ook soort van vast te klikken/klemmen.. omdat niet altijd makkelijk te zien is weet je soms niet of die foetsie is. dat blijkt er dus makkelijk af te (kunnen) raken als je dop er wel eens op en af doet zonder bougie er ook uit te halen.
 
dag mensen ik heb een probleem met mijn kymco agility 50 2018 model 15k km


heb gister bezorgd op mijn scooter veel achter elkaar gereden (wat ik niet zo vaak doe) na een paar uur rijden stopte ik voor een halfuur in die tijd stond mijn scooter uit. na dat halfuur ben ik gelijk op mijn scooter gestapt en gaan rijden. na 3 min viel mijn scooter rustig uit alsof het het hart opgaf. vanaf dat moment deed kickstart en elektrische start het niet. bij elektrische start hoor ik een tikkend geluid verder gebeurd er niks bijzonders bij kickstart hoor ik niks. claxon , remlicht en voorlicht doen het goed ik zie geen verzwakking. aan wat kan het zitten? bougie , startschakelaar? hoop dat iemand mij kan helpen
ik had precies hetzelfde, wat je kan doen is een nieuwe spanningsregelaar halen
 
Back
Top