KymcoGabber
New Member
Goedemiddag,
Ik ben bezig met de Kymco agility 50 snor van mijn vriendin.
Hij is uit 2012.
Vario ring is er uit.
Verder helemaal standaard.
Hij reed altijd 35 op de teller.
Hij heeft een halfjaar tot een jaar stil gestaan.
De accu heb ik vervangen.
Een nieuwe spanningsregelaar er in gezet.
Nieuwe brandstof er in gedaan.
Carburateur schoongemaakt.
De uitlaat zat een gat in aan het einde van de demper.
Ik heb een proefrit gemaakt en daarbij ging hij opeens 75 op de teller.
Hierna heb ik de uitlaat dicht gelast en nu weer een proefrit gemaakt.
Hij rijd nu nog steeds rond de 60 op de teller (met stevige wind).
Ze wilt maximaal 35 rijden ivm eventuele rollerbank.
Hij kroop voorheen als je heel lang rechtdoor reed wel eens langzaam richting de 50 maar meestal bleef hij netjes 35 rijden op de teller.
Nu de vraag:
Hoe krijg ik hem weer terug naar de 35?
Zou het komen omdat de uitlaat gelast is dat het spul in de uitlaat een beetje verbrand is of zou het iets anders kunnen zijn?
Een tweede probleem dat er nog meer is is dat zodra je hem start als hij een paar dagen stil gestaan heeft en meteen gas geeft dan valt hij uit.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik ben bezig met de Kymco agility 50 snor van mijn vriendin.
Hij is uit 2012.
Vario ring is er uit.
Verder helemaal standaard.
Hij reed altijd 35 op de teller.
Hij heeft een halfjaar tot een jaar stil gestaan.
De accu heb ik vervangen.
Een nieuwe spanningsregelaar er in gezet.
Nieuwe brandstof er in gedaan.
Carburateur schoongemaakt.
De uitlaat zat een gat in aan het einde van de demper.
Ik heb een proefrit gemaakt en daarbij ging hij opeens 75 op de teller.
Hierna heb ik de uitlaat dicht gelast en nu weer een proefrit gemaakt.
Hij rijd nu nog steeds rond de 60 op de teller (met stevige wind).
Ze wilt maximaal 35 rijden ivm eventuele rollerbank.
Hij kroop voorheen als je heel lang rechtdoor reed wel eens langzaam richting de 50 maar meestal bleef hij netjes 35 rijden op de teller.
Nu de vraag:
Hoe krijg ik hem weer terug naar de 35?
Zou het komen omdat de uitlaat gelast is dat het spul in de uitlaat een beetje verbrand is of zou het iets anders kunnen zijn?
Een tweede probleem dat er nog meer is is dat zodra je hem start als hij een paar dagen stil gestaan heeft en meteen gas geeft dan valt hij uit.
Alvast bedankt voor jullie hulp.