Kymco Agility 50 maakt rare geluiden

Required07

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben in het bezit van een Kymco Agility city 50 en deze maakt sinds kort een vreemd geluid wanneer ik erop rijdt, hij klinkt alsof er 2 motoren tegelijk lopen(helaas merk ik geen dubbele pk's) en wanneer ik over de 30km/u ga voel en hoor ik vibraties die gaan als "vvvvv" "v" "vvvvvv" "v" "vvvvv" "v", etc... dit is ook duidelijk voelbaar aan handen en voeten, ik merk ook vermogensverlies en hoor iets rammelen in het blok..

Ik heb kort geleden de kleppen gesteld, en er zitten originele 6.5 rollen plus een nieuwe riem in, de vario is niet origineel(nyc, vgm) en ik heb nadat ik dit probleem had er ook een andere koppeling in gedaan die ik nog had liggen welke meer "schoen" had, dit heeft ook niet geholpen.

wie o wie kan mij helpen...
 
Advertisement - register to remove this

Denk ook aan de nieuwe riem, denk dat deze op zijn eigen frequentie komt en vibreert. Is alles schoon en gangbaar? Spelingsvrije vario en bus? Welke snaar heeft u gemonteerd?
Poulies waar beide koppelingen in zitten ook een geleidelijke opening en sluiting?
Groet
 
Het is gebeurd nadat ik alles had gemonteerd en de kleppen heb gesteld, originele snaar, ik heb een nieuwe vario+bus besteld en ga kijken of dit wat uitmaakt..
 
Back
Top