kymco agility 50 lekt tussen de carter en cilinder hoe fix ik dit

jw0570

New Member
ik heb een kymco agility 50 en hij lekt tussen de carter en de cilinder.
ik heb het een paar keer uit elkaar gehaald en een voet pakking we tussen gedaan en vervangen alleen hij blijt steeds een beetje lucht uitglippen zodat hij niet start
hoe fix ik dit ?
 
Advertisement - register to remove this

Normaal als het aandraai Moment juist is ( met Moment sleutel ) moet het dicht zijn .
zo niet , probleem met de Cilindervoet dat dat niet vlak is , of de Carters niet vlak .
Zit de standaard Cilinder er op ? of een ander merk dan origineel .
 
Normaal als het aandraai Moment juist is ( met Moment sleutel ) moet het dicht zijn .
zo niet , probleem met de Cilindervoet dat dat niet vlak is , of de Carters niet vlak .
Zit de standaard Cilinder er op ? of een ander merk dan origineel .
ja het is de standaard cilinder maar een andere kop heb de zuiger moeten vervangen en originele cilinderkop was kapot
Post automatically merged:

Normaal als het aandraai Moment juist is ( met Moment sleutel ) moet het dicht zijn .
zo niet , probleem met de Cilindervoet dat dat niet vlak is , of de Carters niet vlak .
Zit de standaard Cilinder er op ? of een ander merk dan origineel .
en ik heb ook geen momentsleutel waarmee ik dat kan doen
 
Last edited:
ik heb een kymco agility 50 en hij lekt tussen de carter en de cilinder.
ik heb het een paar keer uit elkaar gehaald en een voet pakking we tussen gedaan en vervangen alleen hij blijt steeds een beetje lucht uitglippen zodat hij niet start
hoe fix ik dit ?
Carter+cilindervoet goed ontvetten met remreiniger+microvezel doek voetpakking netjes op zijn plaats alles kruislings aandraaien en als je geen momentsleutel hebt op gevoel doen of er een halen veiligste en beste optie is er een halen
 
Back
Top